niet te doen

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Guest

Post by Guest »

Genius wrote:
yellow wrote:wat vind ge van den deze zijn vertaling
http://fiets.2dehands.be/markt/fiets/mo ... r-pro.html
#-o #-o #-o
Ok, de vertaling: "chris koning balhoofd" daar lig je wel even dicht van, maar voor de rest is er weinig aan te merken op de fiets, zeker voor die prijs.
dat is weer zo'n oplichter
vroeger poste die mannen altijd in het engels
nu blijkbar vertaald via een vertaalsite die er serieus naast zit
je moet maar eens er een mailtje heen sturen
je zal soort antwoord krijgen
geld storen op een rekeningsnummer alla westion union
......
yellow
Mountainbiker

Post by yellow »

dacht al dat er iets niet klopte
voor diene prijs hebt ge met moeite de vork(die van de vos :lol: )
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:lol: deze heeft nieuw 1600 € gekost .

#-o zal wel ......
http://www.kapaza.be/detail/2456633/Mountainbike.html
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

scott racer wrote::lol: deze heeft nieuw 1600 € gekost .

#-o zal wel ......
als da waar is heeft die toch te maken gehad met een ZWAARE oplichter :wink: #-o
TZB
Mountainbiker

Post by TZB »

Nicoow201 wrote:
scott racer wrote::lol: deze heeft nieuw 1600 € gekost .

#-o zal wel ......
als da waar is heeft die toch te maken gehad met een ZWAARE oplichter :wink: #-o
Heb m een mailtje gestuurd om te vragen of hij bij beide prijzen per ongeluk geen '0' teveel gezet had :P
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Dieë leeft nog in Belgische franken denk ik ... 1600,- Bfr zou ik geloven!

Ben.
Guest

Post by Guest »

Hmm, die woont hier een paar kilometer verderop. Ik zou es moeten gaan kijken naar dit geweldige aanbod.
bart3071
Mountainbiker
Location: Grand Canyon 29 (Alu & Carbon) - Ridley X-Night Cyclocross

Post by bart3071 »

Hey,

Ik ben van plan een mountainbike te kopen. Ik ben een totale amateur. Maar ik heb al meerdere hobby's en wil enkel moutainbiken in de zomer als sommige andere sporten wat stil liggen.

Jullie raden hier overal aan om geen 2de hands diets van internet te kopen, maar eigelijk ben ik het momenteel wel van plan.

Vermits ik er niet té veel aan wil geven (en student ben), stoort het mij niet dat het geen bekend merk is of echte top kwaliteit.

Maar wat ik me wel afvroeg:

Ik heb zitten zoeken naar een fiets met zowel vering vooraan als achteraan. Persoonlijk vind ik dit oerlelijk (maar ja, als het maar goed rijdt). Ik dacht steeds dat dat beter was. Maar als ik wat foto's bekijk, zie ik dat bijna niemand met achtervering rijdt.

Hoe komt dat? Zijn er dan zoveel nadelen aan?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

bart3071 wrote:Hey,

Ik ben van plan een mountainbike te kopen. Ik ben een totale amateur. Maar ik heb al meerdere hobby's en wil enkel moutainbiken in de zomer als sommige andere sporten wat stil liggen.

Jullie raden hier overal aan om geen 2de hands diets van internet te kopen, maar eigelijk ben ik het momenteel wel van plan.

Vermits ik er niet té veel aan wil geven (en student ben), stoort het mij niet dat het geen bekend merk is of echte top kwaliteit.

Maar wat ik me wel afvroeg:

Ik heb zitten zoeken naar een fiets met zowel vering vooraan als achteraan. Persoonlijk vind ik dit oerlelijk (maar ja, als het maar goed rijdt). Ik dacht steeds dat dat beter was. Maar als ik wat foto's bekijk, zie ik dat bijna niemand met achtervering rijdt.

Hoe komt dat? Zijn er dan zoveel nadelen aan?
Hoi,

Dit topic gaat voornamelijk over oplichters, of toch mensen die overdrijven met prijzen ed.

Een fiets zoeken op het internet kan, maar laat je niet vangen. Daarom kan je hier altijd een link posten met je gevonden fiets, men zal dan wel de plus- of minpunten vertellen.

Met een kleiner budget zou ik zeker geen full suspension kopen maar een hardtail. Voor een fiets die voor en achter geveerd is ga je veel dieper in je geldbeugel moeten tasten om een fatsoenlijke fiets te hebben.
Hier in België heb je ook niet echt een fully nodig zolang je uit de Ardennen blijft.

Hoe groot ben je en welk budget heb je voor een fiets over? Ik weet dat Frenske zijn Trek verkoopt voor niet teveel. :wink:

Ik stel wel voor om elders verder te gaan, dit topic is niet echt de plaats om bikeadvies te vragen...
Guest

Post by Guest »

looooool
eddy merkx mtb met promax vork voor 750€ (minium)

http://cgi.benl.ebay.be/VTT-EDDY-MERCKX ... dZViewItem

#-o #-o
Post Reply