Giant XTC3 Customized - Update: Wheels [P25]
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Idd... helemaal X9, zeer content vanNicoow201 wrote:zie ik daar een X9 ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn schijven durven al wel eens rammelen... vooral op de baan dan, maar remmen doen ze heel goed
Die DT wielen staan er in van vlak voor de winter en ook supr content van
Geplande upgrades:
Avid Juicy 5, Magura Martha of Formula Oro
Ritchey WCS
Reba Team int wit of ne Fox F80RL
Merci vo de complimenten
Knap fietske Sjoerie!
En degelijke componenten!
Vooral den upgrade van vork kan ik aanraden! Volgens mij is ne Reba een goeie keuze (waarschijnlijk fox beter ... maar dubbele prijs ook!)
Het duidelijkste verschil van mijne ACID ten opzichte van mijne CC is (buiten de geometrie en de maat) voornamelijk de vork ... J3 ten opzichte van REBA SL is dag en nacht!
Waarom Juicy 5? (320 € - 900gr) ... 80 € bijleggen en ge hebt Hope Mono mini's (400 € - 690 gr) --- mijn gedacht hé.
Ben.
En degelijke componenten!
De mijn (Hayes NINE XC) doen nie anders dan "tringelen" op de baan! Maar remmen ook gelijk de beste!XC-SjoerieMoerie wrote: Mijn schijven durven al wel eens rammelen... vooral op de baan dan, maar remmen doen ze heel goed
Vooral den upgrade van vork kan ik aanraden! Volgens mij is ne Reba een goeie keuze (waarschijnlijk fox beter ... maar dubbele prijs ook!)
Het duidelijkste verschil van mijne ACID ten opzichte van mijne CC is (buiten de geometrie en de maat) voornamelijk de vork ... J3 ten opzichte van REBA SL is dag en nacht!
Waarom Juicy 5? (320 € - 900gr) ... 80 € bijleggen en ge hebt Hope Mono mini's (400 € - 690 gr) --- mijn gedacht hé.
Ben.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Kben er nog ni helemaal uit voor schijfremmen...
Formula Oro zijn goed maar wel ietske duurder als de Avid Juicy 5 net zoals de Magura Martha's die ook wel wa duurder zijn maar lichter
Ma die Juicy's komen in testen er goed uit en ze hebben het schijnt makkelijk te monteren en te centreren... en ze zijn rechtstreeks afgeleid van hun grote broer de 7 en da zint me wel + prijs/kwaliteitsverhouding van de juicy's (student eh
)
Wa betreft dien vork... ne Fox zou ni mis staan maar is duur... maar der zijn hier soms wel goede zaken te doen in het 'Te koop' gedeelte
Alst ne Reba wordt zal het ne Team zijn in Athene white kleuren... mss sta het onder dit frame niet zo flitsend maar ik reken er nog op dat ik een Giant XTC Composite frame te pakke krijg
Formula Oro zijn goed maar wel ietske duurder als de Avid Juicy 5 net zoals de Magura Martha's die ook wel wa duurder zijn maar lichter
Ma die Juicy's komen in testen er goed uit en ze hebben het schijnt makkelijk te monteren en te centreren... en ze zijn rechtstreeks afgeleid van hun grote broer de 7 en da zint me wel + prijs/kwaliteitsverhouding van de juicy's (student eh
Wa betreft dien vork... ne Fox zou ni mis staan maar is duur... maar der zijn hier soms wel goede zaken te doen in het 'Te koop' gedeelte
Alst ne Reba wordt zal het ne Team zijn in Athene white kleuren... mss sta het onder dit frame niet zo flitsend maar ik reken er nog op dat ik een Giant XTC Composite frame te pakke krijg
Last edited by Sjoerie on Sat 15 Apr 2006 19:53, edited 2 times in total.
- Epic Man
- Mountainbiker
Hahaha wat is er mis met shimano Xt schijfremmen 189 euro, ongeveer 900 gr. en ze remmen tres bienXC-SjoerieMoerie wrote: Ma die Juicy's komen in testen er goed uit en ze hebben het schijnt makkelijk te monteren en te centreren... en ze zijn rechtstreeks afgeleid van hun grote broer de 7 en da zint me wel + prijs/kwaliteitsverhouding van de juicy's (student eh)
Plus, geen gerammel, geen gepiep.....
Alleen als er veel water aan te pas komt lijken ze te slepen, 2 tot 3 maal remmen zodat de schijven droog zijn en geen problemo meer...
- Sjoerie
- Mountainbiker
Tzal wss wel RS worde
Ma mss eerst toch wel dit:
http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... mp_big.jpg
Voor het frame en de voorvork, de rest laat ik dan overbouwen van men XTC alu... neem er dan in ene keer dan ook nieuwe schijven bij
Stukske dichter bij droombike dan
En dan ne Witte reba eronder...
Ma mss eerst toch wel dit:
http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... mp_big.jpg
Voor het frame en de voorvork, de rest laat ik dan overbouwen van men XTC alu... neem er dan in ene keer dan ook nieuwe schijven bij
Stukske dichter bij droombike dan
En dan ne Witte reba eronder...