Giant XTC3 Customized - Update: Wheels [P25]

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

zie ik daar een X9 ?? :-D :-D :-D

=D> =D> =D>
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Nicoow201 wrote:zie ik daar een X9 ?? :-D :-D :-D

=D> =D> =D>
Idd... helemaal X9, zeer content van

Mijn schijven durven al wel eens rammelen... vooral op de baan dan, maar remmen doen ze heel goed =D> Ook nooit geen problemen mee gehad... ooit is tijdens ne val ne remgreep losgekome maar mijn LBS heeft van Giant gratis ne nieuwe toegestuurd gekregen

Die DT wielen staan er in van vlak voor de winter en ook supr content van

Geplande upgrades:
Avid Juicy 5, Magura Martha of Formula Oro
Ritchey WCS
Reba Team int wit of ne Fox F80RL

Merci vo de complimenten ;)
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

beter eerst een stem sneller benen zoeken. want anders zijt ge met zo'n materiaal niks ze. [-X :-D
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Knap fietske Sjoerie!

En degelijke componenten!
XC-SjoerieMoerie wrote: Mijn schijven durven al wel eens rammelen... vooral op de baan dan, maar remmen doen ze heel goed
De mijn (Hayes NINE XC) doen nie anders dan "tringelen" op de baan! Maar remmen ook gelijk de beste!

Vooral den upgrade van vork kan ik aanraden! Volgens mij is ne Reba een goeie keuze (waarschijnlijk fox beter ... maar dubbele prijs ook!)

Het duidelijkste verschil van mijne ACID ten opzichte van mijne CC is (buiten de geometrie en de maat) voornamelijk de vork ... J3 ten opzichte van REBA SL is dag en nacht!

Waarom Juicy 5? (320 € - 900gr) ... 80 € bijleggen en ge hebt Hope Mono mini's (400 € - 690 gr) --- mijn gedacht hé.

Ben.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Kben er nog ni helemaal uit voor schijfremmen...

Formula Oro zijn goed maar wel ietske duurder als de Avid Juicy 5 net zoals de Magura Martha's die ook wel wa duurder zijn maar lichter

Ma die Juicy's komen in testen er goed uit en ze hebben het schijnt makkelijk te monteren en te centreren... en ze zijn rechtstreeks afgeleid van hun grote broer de 7 en da zint me wel + prijs/kwaliteitsverhouding van de juicy's (student eh ;))

Wa betreft dien vork... ne Fox zou ni mis staan maar is duur... maar der zijn hier soms wel goede zaken te doen in het 'Te koop' gedeelte ;)

Alst ne Reba wordt zal het ne Team zijn in Athene white kleuren... mss sta het onder dit frame niet zo flitsend maar ik reken er nog op dat ik een Giant XTC Composite frame te pakke krijg :-D
Last edited by Sjoerie on Sat 15 Apr 2006 19:53, edited 2 times in total.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik heb op de testdagen mer die oro's gereden. =D> goei schijfkes. remden zeer naar mijn wens. hoewel ik ook zou opteren voor de hope's ze.
Epic Man
Mountainbiker

Post by Epic Man »

XC-SjoerieMoerie wrote: Ma die Juicy's komen in testen er goed uit en ze hebben het schijnt makkelijk te monteren en te centreren... en ze zijn rechtstreeks afgeleid van hun grote broer de 7 en da zint me wel + prijs/kwaliteitsverhouding van de juicy's (student eh ;))
Hahaha wat is er mis met shimano Xt schijfremmen 189 euro, ongeveer 900 gr. en ze remmen tres bien :wink: :wink:
Plus, geen gerammel, geen gepiep.....
Alleen als er veel water aan te pas komt lijken ze te slepen, 2 tot 3 maal remmen zodat de schijven droog zijn en geen problemo meer...
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Zeg ik dat er iets mis is met XT schijfremmen?

Kben meer ne Sram man :-D En Avid zit onder de vleugels van Sram :)
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

XC-SjoerieMoerie wrote:Zeg ik dat er iets mis is met XT schijfremmen?

Kben meer ne Sram man :-D En Avid zit onder de vleugels van Sram :)
Dan moete maar naar ne Reba gaan ook .... Rock shox zit onder die zelfde vleugels.

Ben.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Tzal wss wel RS worde :-D

Ma mss eerst toch wel dit:
http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... mp_big.jpg

Voor het frame en de voorvork, de rest laat ik dan overbouwen van men XTC alu... neem er dan in ene keer dan ook nieuwe schijven bij

Stukske dichter bij droombike dan [-o<

En dan ne Witte reba eronder... =P~
Post Reply