Montage fietscomputer op stuurpen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ik heb mijne Polar CS 200 CAD ook zo gemonteerd, is toch wel beter dan gewoon op het stuur zunne...
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

eekhoorn wrote:Bij sigma sport is het ook mogelijk.
Image

Dzjowie, kunt ge trouwens al enige nuttige ervaringen melden over uw conti twisters?
ik heb dezelfde .. en die eeft ook al op allebei gestaan :-)
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Krulle008 wrote:
Anonymous wrote:Alle ( of toch de betere) modellen van Sigma vanaf dit jaar zijn zo monteerbaar. Dat komt omdat je de teller niet meer in de mount schuift maar draait en (vast)klikt. Je kan hem dus draaien zoals je wil.
Ik dacht het niet :p

Ik heb me er net eentje aageschaft een sigma! en je moet enkel de onderkant losvijzen en dan draaien
en dan staat hij mooi om op de stuurpen vast te maken ;)

greetz

btw ik d8 zelfs dat elke sigma dat kon ( toch de nieuwe modellen)
Dus gewoon Sigma'tje kopen en onderkantje losdraaien? [-o< Werkt dit altijd? Richtprijs voor de gemiddelde Sigma?
Groeten,

Guido
Krulle008
Mountainbiker

Post by Krulle008 »

Guido Beeck wrote:
Krulle008 wrote:
Anonymous wrote:Alle ( of toch de betere) modellen van Sigma vanaf dit jaar zijn zo monteerbaar. Dat komt omdat je de teller niet meer in de mount schuift maar draait en (vast)klikt. Je kan hem dus draaien zoals je wil.
Ik dacht het niet :p

Ik heb me er net eentje aageschaft een sigma! en je moet enkel de onderkant losvijzen en dan draaien
en dan staat hij mooi om op de stuurpen vast te maken ;)

greetz

btw ik d8 zelfs dat elke sigma dat kon ( toch de nieuwe modellen)
Dus gewoon Sigma'tje kopen en onderkantje losdraaien? [-o< Werkt dit altijd? Richtprijs voor de gemiddelde Sigma?
Groeten,

Guido
ik heb de sigma 906 en die kost iets van een €17 en heeft 9 functies ofzo

en volgens mij heeft iedere sigma die functie om het onderste plaatje te veranderen van richting

greetz
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Ik heb wel een bedenking bij de Sigma fietscomputer, de draadloze versie kan je enkel op het stuur zelf monteren denk ik.(heb zelf namelijk een Sigma BC1200 rds model) en doordat in de beschrijving staat dat de afstand tussen de zender en de ontvanger bijna loodrecht moet is het beter dat hij op het stuur staat denk ik. Ook de ontvanger past niet op de stuurpen denk ik. In ieder geval heb ik dat nog niet uitgetest.

Greetz
Krulle008
Mountainbiker

Post by Krulle008 »

Ik ben niet zo gesteld op die draadlozen dingen :p

:bounce:
Post Reply