Groetjes allemaal
Orson
Post by Action-Man »
Post by Herder Ben »
Post by bikerLieven »
Catalogusprijs is 2750 euro zoals Ben al zei. Ik heb 8 procent korting gekregen en dat kwam dan op 2530 euro.Action-Man wrote:Schoon machine![]()
is die nog te betalen voor nen gewonen werkmens zoals ik. kon je die zomaar meenemen of heb je er een tijdje moeten op wachten. en waar heb je hem gekocht.
Ik gaan de mijne bij van de plas in zoersel bestellen.Orson wrote:Catalogusprijs is 2750 euro zoals Ben al zei. Ik heb 8 procent korting gekregen en dat kwam dan op 2530 euro.Action-Man wrote:Schoon machine![]()
is die nog te betalen voor nen gewonen werkmens zoals ik. kon je die zomaar meenemen of heb je er een tijdje moeten op wachten. en waar heb je hem gekocht.
Ik had hem vorige week woensdag gekocht, de verkoper heeft dan nog een paar keer gebeld om te kijken wat er nog in stock stond. En ja, er stond nog een largeken in stock. Deze maandag heb ik hem mogen ophalen om 17u. Hij is gekocht bij fietsen Gert (www.fietsengert.be) echt een heel leuke kerel hoor, en tenminste eens een fietsenverkoper die er wat verstand van heeft en die zelf ook veel rijdt.