Orson's Specialized Epic Flow Red (Custom Build)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Orson
Mountainbiker

Post by Orson »

Bedankt iedereen voor jullie leuke reactie's. Vandaag voor het eerst eens mee in het veld geweest, het lag er redelijk nat en modderig bij maar alles ging perfect. De bike was na de rit opeens chocoladekleur, ik heb hem maar direct mooi afgekuist :-).

Groetjes allemaal
Orson
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

prachtige bike 8)
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

Schoon machine =D> =D> is die nog te betalen voor nen gewonen werkmens zoals ik. kon je die zomaar meenemen of heb je er een tijdje moeten op wachten. en waar heb je hem gekocht.
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

De catalogus prijs voor de comp is 2750 €. Normaal gezien moet je wel 10% korting kunnen losweken ...

Greetz
Herder Ben
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

Ferm zelle =D>
nu ikke nog :wink:
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Heel schoon machien. Wist trouwens niet dat hij in het zwart bestond. Moet zeer mooi zijn

In onze club rijdt er ook iemand al een jaar of twee met zo'n machine rond tot zijn zéér grote tevredenheid.

Daardoor neemt het Epic-virus dan ook al forse uitbreiding bij de rest. Van de week was er weer al enen die zo een Epic heeft gekocht (Peter).

Heeft er wel SRAM versnellingen en ketting laten opzetten en Michelin banden. Dat alles ook voor rond die 2750 euro. Hij was gaan kijken bij Sportbikes (bij Jantjen dat we zeggen) en bij Moving en heeft hem uiteindelijk bij Moving gekocht.

k zal mij vroeg of laat ook nog wel laten overtuigen vrees ik...
Orson
Mountainbiker

Post by Orson »

Action-Man wrote:Schoon machine =D> =D> is die nog te betalen voor nen gewonen werkmens zoals ik. kon je die zomaar meenemen of heb je er een tijdje moeten op wachten. en waar heb je hem gekocht.
Catalogusprijs is 2750 euro zoals Ben al zei. Ik heb 8 procent korting gekregen en dat kwam dan op 2530 euro.

Ik had hem vorige week woensdag gekocht, de verkoper heeft dan nog een paar keer gebeld om te kijken wat er nog in stock stond. En ja, er stond nog een largeken in stock :bounce:. Deze maandag heb ik hem mogen ophalen om 17u. Hij is gekocht bij fietsen Gert (www.fietsengert.be) echt een heel leuke kerel hoor, en tenminste eens een fietsenverkoper die er wat verstand van heeft en die zelf ook veel rijdt. :-D
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Hele mooie fiets! Ik zelf heb sinds 1 week de Epic Disc in het zwart! Zat ook te twijfelen tussen een stumpjumper hardtail en een epic maar uiteindelijk voor de laatste gekozen. Nog geen moment spijt gehad! In de afdalingen is het gewoon een zalige fiets, heel stabiel!
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

nog even en we kunnen een Epic clubke oprichten onder de forumleden
we zullen wel allemaal hetzelfde zeggen " ZAALIG VELOKE " :lol: :lol:
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

Orson wrote:
Action-Man wrote:Schoon machine =D> =D> is die nog te betalen voor nen gewonen werkmens zoals ik. kon je die zomaar meenemen of heb je er een tijdje moeten op wachten. en waar heb je hem gekocht.
Catalogusprijs is 2750 euro zoals Ben al zei. Ik heb 8 procent korting gekregen en dat kwam dan op 2530 euro.

Ik had hem vorige week woensdag gekocht, de verkoper heeft dan nog een paar keer gebeld om te kijken wat er nog in stock stond. En ja, er stond nog een largeken in stock :bounce:. Deze maandag heb ik hem mogen ophalen om 17u. Hij is gekocht bij fietsen Gert (www.fietsengert.be) echt een heel leuke kerel hoor, en tenminste eens een fietsenverkoper die er wat verstand van heeft en die zelf ook veel rijdt. :-D
Ik gaan de mijne bij van de plas in zoersel bestellen.
Krijg daar 10% en gaan em af laten monteren met Sram x9 want dan kwam er niks bij.
Ik ga ook wel is luisteren wat em moet kosten als ik x0 wil :)
Post Reply