DIST stickers
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Ik ben terug!
Een toffe rit, 66,5 km tegen 26 km/uur gemiddeld 2 uur en half onderweg.
Ze hadden een twintigtal zwarte, dus heb ik er daar 8 van meegebracht (twee over), van de zilveren hadden ze er echter maar 10, dus één te kort.
De laatste zilveren op de lijst is voor epic-man, dus sorry, maar ik kan jou er nu maar ééntje opsturen, tenzij je één zwarte in de plaats wil.
Ik heb gevraagd wanneer ze er terug hebben, ze zouden ze zo snel mogelijk bestellen en vermoedelijk binnen een kleine 2 weken terug hebben. Dan rij ik terug!
Op het eerste zicht waren de stickers kleiner dan verwacht, ze passen bijvoorbeeld in het vakje naast je nummerplaat (waar meestal die europese vlag staat!), maar door de eenvoud van de figuren zijn ze duidelijk zichtbaar en is toch niet heel je auto volgeplakt!
Straks ga ik de mijne al eens plakken!
Hier beginnen we dus voorlopig een nieuwe lijst, voor de gegadigden ...
uiteraard gaan we ze deze keer zowiezo opsturen (tenzij je in de buurt van Oud-Turnhout woont, dan kunnen we gewoon eens samen gaan biken!)
De rest stuur mij een pb'ke met je naam en adres en ik zal een pb'ke terugsturen met betalingsgegevens, gelieve dan de 2,95 € + 0,46 € postzegel door te storten. Ik zal de dist's zo snel mogelijk opsturen. Kawa, uw zilveren zal ik bij hebben op de meeting, te maandag.
Nieuwe lijst:
1. Epic Man - zilver
2. Friet rider - zilver
...
Een toffe rit, 66,5 km tegen 26 km/uur gemiddeld 2 uur en half onderweg.
Ze hadden een twintigtal zwarte, dus heb ik er daar 8 van meegebracht (twee over), van de zilveren hadden ze er echter maar 10, dus één te kort.
De laatste zilveren op de lijst is voor epic-man, dus sorry, maar ik kan jou er nu maar ééntje opsturen, tenzij je één zwarte in de plaats wil.
Ik heb gevraagd wanneer ze er terug hebben, ze zouden ze zo snel mogelijk bestellen en vermoedelijk binnen een kleine 2 weken terug hebben. Dan rij ik terug!
Op het eerste zicht waren de stickers kleiner dan verwacht, ze passen bijvoorbeeld in het vakje naast je nummerplaat (waar meestal die europese vlag staat!), maar door de eenvoud van de figuren zijn ze duidelijk zichtbaar en is toch niet heel je auto volgeplakt!
Straks ga ik de mijne al eens plakken!
Hier beginnen we dus voorlopig een nieuwe lijst, voor de gegadigden ...
uiteraard gaan we ze deze keer zowiezo opsturen (tenzij je in de buurt van Oud-Turnhout woont, dan kunnen we gewoon eens samen gaan biken!)
De rest stuur mij een pb'ke met je naam en adres en ik zal een pb'ke terugsturen met betalingsgegevens, gelieve dan de 2,95 € + 0,46 € postzegel door te storten. Ik zal de dist's zo snel mogelijk opsturen. Kawa, uw zilveren zal ik bij hebben op de meeting, te maandag.
Nieuwe lijst:
1. Epic Man - zilver
2. Friet rider - zilver
...
Geen probleem ... maar 't is gewoon Ben voor de vrienden, 't klinkt toch een beetje raar om aan te spreken zo ... Ben Wolf Lee ... één van de drie is genoeg! En dan liefst Ben of Lee (zou dieë Wolf er is tussenuit moeten halen!)Big wrote:Bedankt voor de moeite Ben Wolf Lee.
PB is onderweg.
En Kawa, np en tot maandag!
Ben.
Eigenlijk heb je gelijk ... bedankt hé mannen!Max Power wrote:ook bedankt van mij Wolf![]()
al mag jij ons ook bedanken, zonder die bestelling zou jij geen lekker tochtje gemaakt hebben
Trouwens ... de mijne is al geplakt!
Stukske raam gekuist, een deel van de sticker afhalen, en plakken ... fluitje van ne cent! ...

Nu alleen nog de rest van de auto kuisen!
Ben.