Langs kanaal Brussel-Charleroi 31.5km gereden aan 27.3km/u gemiddeld (Heen: ±31km/u met wind mee. Terugrijden was dan wel weer een pak lastiger). Aangezien ik nog niet lang fiets, en zeker niet met wielerbroek, vreesde ik dat ik snel rechtsomkeert zou moeten maken van de koude in die short, maar eens ik goed en wel vertrokken was, bleek dat wonderwel goed mee te vallen.
Vandaag ne tourken met de MTB op de weg. Zo'n 71km aan 25 avs
Toen ik thuis kwam heb ik gemerkt dat er een spaak gesprongen is. Dus morgen zal het kiezen worden tussen de koersfiets of m'n ridley mtb. En 's middags met mijn Granville naar de fietsmaker om een nieuwe spaak en een nieuwe buitenband (een "onplatbaar" model van schwalbe.
Vandaag hier in de streek ( Beringen - Heusden ) wa rondgereden met de koersfiets en op Terlamen in Zolder 3 rondjes op het circuit meegereden .
60 km als ik thuis kwam en een avs van 27,5
Vandaag 123 km gereden in 4 uur en 37 minuten, gemiddelde 26,7 km/uur ...
Met de MTB op de weg van Denderhoutem naar Oud-Turnhout gereden.
Pittige hellingskes in het begin van de rit (een hele lange in ASSE thv afrit 20 van de E40) ... 't was plesant, maar ik was blij dat ik thuis was ... de quadriceps begonnen stevig te protesteren.
Ben.
PS Eerlijkheidshalve effe zeggen dat ik wind in de rug had, met wind op kop was ik waarschijnlijk nog altijd aan 't rijden.
als ik goe zit gaat het goed. als ik nie goed zit. gaat het niet goed. als ik ga trainen zit ik nooit goed zondags zit ik altijd veel beter. maarja. eens gaan trainen: 36.88km 1.37.06(tijd) 23gemiddeld. den bloso van herentals-lichtaart-kasterlee