Eerst was het het balhoofd dat hij extra moest kopen omdat dit oversized was, okee dit kan maar dit hadden ze bij de aankoop van de bike er wel even bij kunnen zeggen. Mijn maat heeft deze dan maar gekocht want het was zijn droom fiets. Als we dan de eerste keer gingen rijden trok zijn achterwiel scheef, niet bij vette sprongen ofzo, nee gewoon de stoep af, en zijn band zat tegen de kader " echt". Het probleem was niet te vinden pas na veel gesleutel door de winkel en heen en weer gemail met Woodman kwamen we er achter (na ongeveer 7 maand) dat de achternaaf een custom naaf moest zijn, deze koste nog eens 165 euro + verzending, en je moet niet denken dat de winkel of Woodman Belgium hem hier bij hebben geholpen, neen, niks want hier heb ik zelf voor naar Woodman Europa gemaild, want dit kon volgens mij niet meer de naaf moest hij niet betalen de verzending wel . Eens de naaf er dan was ( na 1 jaar: 2006) gingen we eens rijden ... nog geen 10 min. en zijn zadel vloog van zijn fiets , uit het niets zomaar "ting en daar lag die zadel op de grond
Woodman
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
-
2roots
- Mountainbiker
- Location: - Cannondale Chase II - specialized Big hit - Commencal - V4 ESSENTIAL 2015-
Woodman
Eerst was het het balhoofd dat hij extra moest kopen omdat dit oversized was, okee dit kan maar dit hadden ze bij de aankoop van de bike er wel even bij kunnen zeggen. Mijn maat heeft deze dan maar gekocht want het was zijn droom fiets. Als we dan de eerste keer gingen rijden trok zijn achterwiel scheef, niet bij vette sprongen ofzo, nee gewoon de stoep af, en zijn band zat tegen de kader " echt". Het probleem was niet te vinden pas na veel gesleutel door de winkel en heen en weer gemail met Woodman kwamen we er achter (na ongeveer 7 maand) dat de achternaaf een custom naaf moest zijn, deze koste nog eens 165 euro + verzending, en je moet niet denken dat de winkel of Woodman Belgium hem hier bij hebben geholpen, neen, niks want hier heb ik zelf voor naar Woodman Europa gemaild, want dit kon volgens mij niet meer de naaf moest hij niet betalen de verzending wel . Eens de naaf er dan was ( na 1 jaar: 2006) gingen we eens rijden ... nog geen 10 min. en zijn zadel vloog van zijn fiets , uit het niets zomaar "ting en daar lag die zadel op de grond
Last edited by 2roots on Wed 05 Apr 2006 11:53, edited 8 times in total.
-
2roots
- Mountainbiker
- Location: - Cannondale Chase II - specialized Big hit - Commencal - V4 ESSENTIAL 2015-
okee , ik ben echt blij voor jou, want wat hij heeft meegemaakt wens ik niemand toe. Dat hij gewoon pech heeft wil ik ook geloven, een fabricage fout ofzo, maar dan moet je er toch geen jaar en... op wachten en dan valt er zelfs nog niet mee te rijden. En Cedric heeft in zijn laatste mail letterlijk gezegd dat hij oftewel rijd als gek of dat hij het opzettelijk doet.
En dit is toch erg grof als dit niet zo is ? Klantvriendelijkheid ???
En de winkel heeft veel gedaan, maar we zijn uiteindelijk zelf naar beurzen moeten gaan en mails versturen om de achternaaf vast te krijgen. Na heel wat gesleutel van de winkel waardoor er vele maanden zijn verloren. Zij ( de winkel) hebben nu ook wel een voorstel gedaan om hem een nieuwe kader tegeven , maar de verdere kosten zijn voor hem. Ik weet het ook niet goed meer, maar het is een heel verhaal en een pak geld , en dan niet kunnen rijden " ik zou gek worden en jij zelf ook denk ik" Nu ik ben gewoon kwaad en moest dit kwijt.
En dit is toch erg grof als dit niet zo is ? Klantvriendelijkheid ???
En de winkel heeft veel gedaan, maar we zijn uiteindelijk zelf naar beurzen moeten gaan en mails versturen om de achternaaf vast te krijgen. Na heel wat gesleutel van de winkel waardoor er vele maanden zijn verloren. Zij ( de winkel) hebben nu ook wel een voorstel gedaan om hem een nieuwe kader tegeven , maar de verdere kosten zijn voor hem. Ik weet het ook niet goed meer, maar het is een heel verhaal en een pak geld , en dan niet kunnen rijden " ik zou gek worden en jij zelf ook denk ik" Nu ik ben gewoon kwaad en moest dit kwijt.
- cedric DC TEAM
- Mountainbiker
Post by cedric DC TEAM »
Hello,
ik heb geef de max voor uw! ik heb 3 keer geef een nieuw potje voor disc brake! en gratis ! the gratis naaf!
en sorry maar is de fout van Woodman! en niet mijn fout!
Cedric
ik heb geef de max voor uw! ik heb 3 keer geef een nieuw potje voor disc brake! en gratis ! the gratis naaf!
en sorry maar is de fout van Woodman! en niet mijn fout!
Cedric
-
2roots
- Mountainbiker
Okee, geloof ik wel Cedric, maar wat je zegt " in uw laatste mail" dat hij rijd als gek of dat hij dit met opzet doet, klopt totaal niet. Hij heeft echt nog niets kunnen doen, hij rijd ook nooit . En als er een fout aan de fiets is had dit toch wat sneller kunnen ondekt worden, of niet? En de gratis spullen, wel ja de bike rijd nog niet, kan toch niet? Okee ik was in die eerste post wat grof "sorry" maar ik was kwaad want mijn maat had me net verteld dat hij er geen zin meer in had, en wij zijn samen begonnen met biken samen bike gekocht , maar hij heeft nog niet 2 dagen achter elkaar kunnen rijden. Maar is wel 1500 euro armer.
- cedric DC TEAM
- Mountainbiker
Post by cedric DC TEAM »
ok ik bent 100% met uw! voor geef help! maar ik ben niet meer de importator voor Woodman! en ik ben
op Woodman! eerst geen help van Woodman! tweede Woodman stop met mijn in een keer !!!! " ik ben te klein voor the boss van Woodman" ok geen probleme maar ik stop alles! ook!
Nu is Sabma de distributeur , maar is niet gemakelek !! met Woodman!
HIer is mijn tel: 0476/67 53 39
ciao Cedric
Nu is Sabma de distributeur , maar is niet gemakelek !! met Woodman!
HIer is mijn tel: 0476/67 53 39
ciao Cedric
-
nosewheely
- Mountainbiker
Post by nosewheely »
heb een woodman solution headset. niets dan problemen mee gehad. is nie af te stellen.