O2BIKERS 03/2006

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
finux
Mountainbiker

Post by finux »

Agh ja...wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
Zulke magazines kunnen niet objectief oordelen, of ze verliezen een deel van hun sponsors !
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

finux wrote:...wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
Een waarheid als een koe 8)
mario
Mountainbiker

Post by mario »

Elk tijdschrift is voor mij WC-lectuur...

En dat ze (O²) hun mening hadden over de party zit hier sommigen nog hoog blijkbaar.

Soit.

Over die degelijke testen in de duitse magazines moet je ook voorzichtig zijn hoor...al eens gezien hoe ze de Cube's, Radons en Canyons de lucht in prijzen...
En een paar weken terug kocht ik de velo vert, blijkbaar kan Lapierre daar weinig verkeerd doen.
En je kan dit waarschijnlijk nog verder doortrekken... dus die tijdschriften zijn eens leuk om in te bladeren (wc-lectuur zoals ik al zei dus) maar voor mensen die er al iets van afweten ook niet meer dan dat. En ook dit is niet elitair bedoeld (ik zet het er toch even bij...voor alle zekerheid weet je wel...), want elk van ons zal ook wel weten dat toen hij begon te biken hij aan dit forum een schat van informatie had...terwijl je na enkele jaren nog amper "alles" leest.

M
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

mario wrote:Elk tijdschrift is voor mij WC-lectuur...

Heb draadloos internet aangeschaft, ga met de laptop naar het toilet #-o :lol: :lol: :lol: :wink:
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

maurice wrote:Ik koop het blad al een tijd niet meer omdat ik de artikels een beetje afgezaagt vind en eens een andere kijk wil. Ms dat ik in de toekomst nog wel eens terug een magazine ga kopen, maar voorlopig krijg ik de meeste info uit de eerste hand.
Mischien het gepaste ogenblik om een Mountainbike.be maandblad op poten te zetten, benieuwd hoe ze daarop zouden reageren bij O2-bikers :P .
Epic Man
Mountainbiker

Post by Epic Man »

Rikske wrote:
maurice wrote:Ik koop het blad al een tijd niet meer omdat ik de artikels een beetje afgezaagt vind en eens een andere kijk wil. Ms dat ik in de toekomst nog wel eens terug een magazine ga kopen, maar voorlopig krijg ik de meeste info uit de eerste hand.
Mischien het gepaste ogenblik om een Mountainbike.be maandblad op poten te zetten, benieuwd hoe ze daarop zouden reageren bij O2-bikers :P .
Maak Maurice maar niet gek :wink: :wink:
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

dacht dat er wel een nieuwsbrief bestond van mountainbike.be, die is makkelijk uitbreidbaar tot een magazine. Maar het is veel te veel werk vind ik...
Guest

Post by Guest »

Waarom zouden we een maandblad beginnen en steeds achter de feiten aanlopen? Via internet kan men nog steeds veel sneller op een nieuwsfeit inspringen. Ik zou zeggen, hou de ontwikkelingen op onze homepage in de gaten.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Mountainbike.be omvat trouwens veel meer dan alleen maar het forum.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Epic Man wrote:Maak Maurice maar niet gek :wink: :wink:
Euh... :roll: Kan het nog gekker dan?

:lol: :lol: :P
Post Reply