Man, man, ik heb echt wel nen dikke kop. Ik moet dringend wat vermageren aan mijne kop. Suggesties zijn welkom!
overaanbod fietshelmen...
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Re: [i][b]overaanbod fietshelmen...[/b][/i]
Te groot assortiment???? Ik ben blijkbaar buitencategorie want ik heb bijna nooit keuze uit helmen, allemaal te klein. Ik ben verleden week nog bij Van Eyck in Aalst geweest en ik heb ze bijna allemaal gepast, allemaal te klein! Uiteindelijk gevraagd of ze geen grotere maten hebben en die verkoopster had boven wel nog één type helm liggen, nen donkergrijzen Testa Grossa, zit als gegoten en 76 euro voor betaalt.
Man, man, ik heb echt wel nen dikke kop. Ik moet dringend wat vermageren aan mijne kop. Suggesties zijn welkom!

- MARTINI
- Mountainbiker
ik rijd MTB met een Gewone helm zonder klepje!
De MET Stradivarius 2 en ben daar zeer content
van! Vind die klepjes maar niets! Mijne MET is
wel wa duurder! Mja hij is dan ook wel heel mooi!
www.http://martijnmasselis.fotopic.net/p25344148.html
greeetz martini...
greeetz martini...
- Choembawamba
- Mountainbiker
Post by Choembawamba »
Hey Martini, nog altijd tevreden over je Stradivarius? Ik heb er vanmorgen zo eentje gepast, en hij zat wel goed. Hij is iets duurder ja, maar na mijn farce van gisteren (http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 079#300079) wil ik wel wat meer geven voor een helm, ik zal hem dan automatisch meer dragen. Wat vind je voor-en nadelen, na enkele weken gebruik?martini wrote:ik rijd MTB met een Gewone helm zonder klepje!
greeetz martini...
- hydrus
- Mountainbiker
- Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel
Zelf heb ik ook een MET Stradivarius (oud model) en die voelt prima aan. Nee, dat was een leugen, eigenlijk voelt hij niet goed aan, want ik voel hem helemaal niet. Maar dat is waarschijnlijk een pluspunt
Ikzelf draag altijd een helm offroad (en onroad meestal ook) om 2 redenen: m'n haar hangt dan niet voor m'n ogen en ik ben goed beschermd tegen m'n eigen stommiteiten
Ikzelf draag altijd een helm offroad (en onroad meestal ook) om 2 redenen: m'n haar hangt dan niet voor m'n ogen en ik ben goed beschermd tegen m'n eigen stommiteiten
- Choembawamba
- Mountainbiker
Post by Choembawamba »
Hehe, great, das net de reden waarom ik een helm ga aanschaffen.
Omdat ik al zoveel goeds hoorde over Van Eyck (vooral naar prijzen toe), heb ik vandaag gebeld voor de prijs vd stradivarius. De bediende mag echter geen prijzen geven per telefoon.
Zodus: weet iemand de prijs van een stradivarius bij Van Eyck? Ik zou hem daar halen, indien het de 100km verplaatsing waard is ... so please help me.
PS: zeg niet dat ik mijn werk niet gedaan heb hé, ik heb gebeld en gepast en alles erop en eraan, maar deze inlichting kom ik niet te weten tenzij ik naar Aalst rij ...
Omdat ik al zoveel goeds hoorde over Van Eyck (vooral naar prijzen toe), heb ik vandaag gebeld voor de prijs vd stradivarius. De bediende mag echter geen prijzen geven per telefoon.
Zodus: weet iemand de prijs van een stradivarius bij Van Eyck? Ik zou hem daar halen, indien het de 100km verplaatsing waard is ... so please help me.
PS: zeg niet dat ik mijn werk niet gedaan heb hé, ik heb gebeld en gepast en alles erop en eraan, maar deze inlichting kom ik niet te weten tenzij ik naar Aalst rij ...
- hydrus
- Mountainbiker
- Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel
Nog even wat meer onderbouw onder mijn stelling:
Pro:
* Goede luchtdoorstroming, je voelt de wind bijna zoals zonder helm.
* Redelijk ligt (geen last van extra gewicht op de nekspieren)
* In-mold dwz: de helm heeft 2 'schelpen' zodat de helm sterker is en mooier
* De pasmaat, eens je de omtrek goed hebt afgesteld zit hij prima
* De kleur van de mijne is zeer mooi (klik op WWW, pagina 3 voor foto's)
Contra:
* Geen gevonden totnu toe (ongeveer 1 jaar in gebruik)
Pro:
* Goede luchtdoorstroming, je voelt de wind bijna zoals zonder helm.
* Redelijk ligt (geen last van extra gewicht op de nekspieren)
* In-mold dwz: de helm heeft 2 'schelpen' zodat de helm sterker is en mooier
* De pasmaat, eens je de omtrek goed hebt afgesteld zit hij prima
* De kleur van de mijne is zeer mooi (klik op WWW, pagina 3 voor foto's)
Contra:
* Geen gevonden totnu toe (ongeveer 1 jaar in gebruik)
- Choembawamba
- Mountainbiker
Post by Choembawamba »
Kijk, dat vind ik nu eens een schitterend antwoord hé, daar heb je nu iets aan zie als beginner ! Thanks !
Moest er mij nu nog iemand de prijs bij Van Eyck (normale richtprijs = 130euro) kunnen vertellen, dan weet ik àlles.
Grtz, en bedankt !
Moest er mij nu nog iemand de prijs bij Van Eyck (normale richtprijs = 130euro) kunnen vertellen, dan weet ik àlles.
Grtz, en bedankt !