bluts in mijn paar weken oud kader
Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
17tim
- Mountainbiker
85km rond... en 19.7 gemiddeld
Een groot stuk van de Ronde voor wielertoeristen meegereden; aangepikt ne km of 7 voor de Molenberg & gestopt aan brouwerij Roman richting thuis. Heb just moeten afstappen op de puist van Melden - sja wie niet, Kwaremont & Paterberg alsk me nie vergis
Verschrikkelijk veel MTB'ers gezien.
Een groot stuk van de Ronde voor wielertoeristen meegereden; aangepikt ne km of 7 voor de Molenberg & gestopt aan brouwerij Roman richting thuis. Heb just moeten afstappen op de puist van Melden - sja wie niet, Kwaremont & Paterberg alsk me nie vergis
Verschrikkelijk veel MTB'ers gezien.
Vandaag nog eens 80.13 km gereden. Met de mountainbike met slicks. Het was mooi weer en de examens zijn gedaan dus tijd genoeg.
Maar doordat mijn wratten juist waren weggebrand(en geschoten zelfs
), ging het niet zo goed vooruit en heb ik véél pijn aan mijn voetjes gehad
. Maar ja, nog even wachten en dan is dat al wel weer wat beter hoop ik...(voor de geïnteresseerde, het gemiddelde was 23.01).
Maar doordat mijn wratten juist waren weggebrand(en geschoten zelfs
- Bmweke
- Mountainbiker
JanMan wrote:Idem zondagJanMan wrote:Vandaag 2 uurtjes getraind op de koersfiets.
2 uur, 46km, 110 gemiddelde cadans
Idem maandag
dan trapt gij dus constant rond de 114-116
(eigenlijk zelfs nog iets meer, tenzij ge nergens stopt)
Amai, das knap..
Ik moet geregeld trainingen tussen de 100-110T/min en als ik op een rit van +2h 108-110 aanhoud heb ik maar een avg van 102...
- JanMan
- Mountainbiker
Idem dinsdagBmweke wrote:JanMan wrote:Idem zondagJanMan wrote:Vandaag 2 uurtjes getraind op de koersfiets.
2 uur, 46km, 110 gemiddelde cadans
Idem maandag
@ BMWke
Ik rij dan ook maar tegen 24 gemiddeld. Op die 2 uur stop ik juist 1 keertje om een baan over te steken. Voor de rest blijf ik gewoon pedaleren. Tis denk wel een grappig zicht, maar ik gaan er toch goed mee vooruit als het mtb seizoen begint