donderdag had ik dagje verlof (moest) en dacht bij mezelf : gaan we is gaan fietsen he, allez alles van stal, vertrek richting de bossen hier (buurt sint-gillis-waas) en goed op dreef...was ni te stoppen :D
na km of 20 denk ik kom ik uit het bos en rijd fietspad op (met kiezelstenen) slaagt mijn voorwiel vol onderuit... ijzel
nix van te merken op voorhand en al heel tijdje aan het fietsen, maar geen nood, mijn gezicht heeft de val gebroken...
had mijn handen nog rond mijn stuur en mijn gezicht vol tegen de grond, direct bloeien gelijk een zwijn...uit mijn neus en mijn mond, tanden deden pijn maar meende dat mijn neus was gebroken...
gelukkig had ik helm op
eventjes blijven zitten...al bij al viel de pijn mee maar het bloed bleef wel komen...kwam der toevallig ook ne mtb'er voorbij die ik verwittigde dat het daar glad lag, hijzelf had het ook niet gezien, en hij stopte om te vragen of het ging ed...
na wat bloef af kuisen naar huis gegaan (fietsend)
had gsm bij, sis-kaart, 20 euro, en mijne pas en bankkaart, je weet maar nooit dacht ik... gelukkig geraakte ik nog naar huis op eigen houtje
eens thuis me gaan wassen en viel allemaal nog mee op wa wondjes in mijn gezicht en schaafwonde op mijn kaak
maar dan kreeg ik last in mijn nek en hoofd, ook mijn neus zwelde ietsie beetje voor alle veiligheid naar de spoed en platen laten pakken, gelukkig niets gevonden... enkel mijn nekspieren waarschijnlijk wa verrokken...kortom, we overleven het wel
spijtige vd zaak, kannek morgen ni gaan fietsen...fiets heeft het btw volledig overleefd, ben zo beleefd geweest hem na mij te laten vallen
PS zit hier met nekband aan en een dikke lip