Brentjens wint op Curaçao
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
31ste ...
das toch nog behoorlijk, maar volgens mij duidelijk last van zijn ziekte ...
opgerukt van plaats 90 naar net onder de 20ste stek en daar vermoedelijk een hongerklopke gekregen wegens te weinig voedingsmiddelen binnen? en een beetje terug gezakt tegen het einde ...
Ze hebben trouwens niet voor niks de wedstrijd ingekort!!!!
Ik ben benieuwd naar zijn eigen verslag van de wedstrijd ...
Eén ding is volgens mij wel duidelijk ... hij hoort er nog wel bij ... volgens mij was het trouwens zijn parcours niet echt!?! ... geen modder, geen regen, geen al te moeilijke stukken ... (hoewel, als ge op de weg kunt winnen!)
31ste wil zeggen ... een betere startpositie in Madrid ... en dan stillekesaan opschuiven om in Spa te pieken!!!!
Ben.
opgerukt van plaats 90 naar net onder de 20ste stek en daar vermoedelijk een hongerklopke gekregen wegens te weinig voedingsmiddelen binnen? en een beetje terug gezakt tegen het einde ...
Ze hebben trouwens niet voor niks de wedstrijd ingekort!!!!
Ik ben benieuwd naar zijn eigen verslag van de wedstrijd ...
Eén ding is volgens mij wel duidelijk ... hij hoort er nog wel bij ... volgens mij was het trouwens zijn parcours niet echt!?! ... geen modder, geen regen, geen al te moeilijke stukken ... (hoewel, als ge op de weg kunt winnen!)
31ste wil zeggen ... een betere startpositie in Madrid ... en dan stillekesaan opschuiven om in Spa te pieken!!!!
Ben.