Filip Meirhaeghe Back in business
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
nog ni gedaan ....
start was om 13.00 hr ( Tijdszone:Curaçao ligt in de Atlantic Standard Time, een uur achter op US Eastern Standard Time en vier uur achter op Greenwich Mean Time en zes uur op Nederlandse tijd )
http://www.mtbworldcupcuracao.com/
start was om 13.00 hr ( Tijdszone:Curaçao ligt in de Atlantic Standard Time, een uur achter op US Eastern Standard Time en vier uur achter op Greenwich Mean Time en zes uur op Nederlandse tijd )
http://www.mtbworldcupcuracao.com/
den uitslag :
1. Bart Brentjens (Ned) Giant-Racing-Team
2. Julien Absalon (Fra) Bianchi Agos
3. Liam Killeen (GBr) Specialized Factory Racing
4. Roel Paulissen (Bel) Giant-Racing-Team
5. Christoph Sauser (Sui) Specialized Factory Racing
6. Ralph Naf (Sui) Multivan Merida Biking Team
7. Fredrik Kessiakoff (Swe) Cannondale-Vredestein
1. Bart Brentjens (Ned) Giant-Racing-Team
2. Julien Absalon (Fra) Bianchi Agos
3. Liam Killeen (GBr) Specialized Factory Racing
4. Roel Paulissen (Bel) Giant-Racing-Team
5. Christoph Sauser (Sui) Specialized Factory Racing
6. Ralph Naf (Sui) Multivan Merida Biking Team
7. Fredrik Kessiakoff (Swe) Cannondale-Vredestein
- den Dimi
- Mountainbiker
Reacties concurenten.
Niet alle top mtbers zijn zo negatief over de return van Filip Meirhage,vandaag een magazine gekocht waarin Hermida en Naf wel zeggen dat hij een fout gemaakt heeft maar niet negatief staan tegenover zijn deelname aan de WB wedstrijden en ook Paullisen heeft zich niet negatief uitgelaten.
En Kumpfernagel heeft in het verleden inderdaad gebiked,en lang niet slecht.
En als ik zo vrij mag zijn zou ik ook liever zien dat Meirhage een goede MTB wereld beker rijd dan een goede Parijs-Roubaix of een goede Amstel gold race,maar ik kan wel begrip opbrengen voor zijn beslissing.
En Kumpfernagel heeft in het verleden inderdaad gebiked,en lang niet slecht.
En als ik zo vrij mag zijn zou ik ook liever zien dat Meirhage een goede MTB wereld beker rijd dan een goede Parijs-Roubaix of een goede Amstel gold race,maar ik kan wel begrip opbrengen voor zijn beslissing.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
curacao : ziek en 31e in die warmte... meer dan behoorlijke prestatie.
en nu enkele dagen rusten en uitzieken zou ik zeggen.
carriere gericht denk ik dat meirhaege zijn deelname aan parijs-roubaix een zeer goede beslissing is. gezien zijn lichaamsbouw, dynamiek en techniek, ligt die wedstrijd hem zeker en vast.
al eindigt hij 30e, dan nog heeft hij een hele knappe prestatie geleverd... tenslotte zal hij ondersteuning moeten geven aan enkele kopmannen.
en nu enkele dagen rusten en uitzieken zou ik zeggen.
carriere gericht denk ik dat meirhaege zijn deelname aan parijs-roubaix een zeer goede beslissing is. gezien zijn lichaamsbouw, dynamiek en techniek, ligt die wedstrijd hem zeker en vast.
al eindigt hij 30e, dan nog heeft hij een hele knappe prestatie geleverd... tenslotte zal hij ondersteuning moeten geven aan enkele kopmannen.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
leeggereden voor de kopmannen waarschijnlijk. en verder mag je ook geen tegenslag hebben... en 2003 was anders. toen stond ook alles in het teken van mtb, nu is hij meer voorbereid op wegwerk, met het oog om buiten de mtb ook daar wat voor de ploeg te kunnen betekenen. brengt voor een sponsor nu eenmaal meer publiciteit op dan MTB.
hij heeft veel meer capaciteiten dan wat men gezien heeft. het merendeel kent hem van de MTB, de oudere generatie kent hem ook uit zijn BMX en daarna veldrijderswerk, en de weg.
hij heeft veel meer capaciteiten dan wat men gezien heeft. het merendeel kent hem van de MTB, de oudere generatie kent hem ook uit zijn BMX en daarna veldrijderswerk, en de weg.