Nieuwigheden 2007...

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Mich
Mountainbiker

Post by Mich »

Lijkt me op het eerste zicht niet echt onderhoudsvriendelijk, al die hoekjes en kantjes aan de meeste onderdelen (mede door de "X"). Probeer daar het vuil maar eens van tussen te halen. [-X
Nog zoiets: de wieltjes in de achterderailleur en de beugel onderaan zijn voorzien van gaatjes... ideaal om de werking van die wieltjes tegen te werken als er vuil blijft in hangen. Als het is om gewicht te besparen... daar zal je héél veel mee uitwinnen #-o
Uiterlijk is natuurlijk kwestie van smaak. Bij mij vallen ze niet in de smaak, maar ben wel benieuwd naar de werking van de verschillende onderdelen.
Guest

Post by Guest »

Image

Image
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Gelukkig verschillen smaken, anders gaat shimano niet veel van die prachtige x-spullekes verkopen #-o :lol:
Guest

Post by Guest »

Rainman wrote:Lijkt me op het eerste zicht niet echt onderhoudsvriendelijk, al die hoekjes en kantjes aan de meeste onderdelen (mede door de "X"). Probeer daar het vuil maar eens van tussen te halen. [-X
Nog zoiets: de wieltjes in de achterderailleur en de beugel onderaan zijn voorzien van gaatjes... ideaal om de werking van die wieltjes tegen te werken als er vuil blijft in hangen. Als het is om gewicht te besparen... daar zal je héél veel mee uitwinnen #-o
Uiterlijk is natuurlijk kwestie van smaak. Bij mij vallen ze niet in de smaak, maar ben wel benieuwd naar de werking van de verschillende onderdelen.
op de "
oude" achterderwieltjes zaten al gaatjes erin
:wink:
ik ben benieuwd hoe dat het er allemaal in het echt uitziet
foto of in het echt is een wereld van verschil
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

zadden hun X ook in de pedalen mogen steken.. of zijn da gefotoshopte 959s?
Guest

Post by Guest »

Image
Image
Image
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

viperke wrote:da zal int echt wel heel goed meevallen verwacht ik..

Shimano weet ook wel dat als ze iets lelijk op de markt brengen het minder vlot zal verkopen, en van verkoopstechnieken kennen die mannen echter de kneepjes van het vak hoor !

Let maar op tot je het int echt ziet..

(althans dat hoop ik :lol: )
ge moet anders eens int echt komen kijken naar mijn XTR crankstel waar er nog geen 1000km mee gefietst geweest is... ziet er al niet meer uit. nog een sjans dat me dat eigenlijk geen barst kan schelen.
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

jo
Mountainbiker

Post by jo »

De dual control schifters gaan er wel zijn ( misschien andere versie )

Ik vindt ze wel redelijk mooie , maar ge moet ze eens in het echt gezien hebben . Misschien in de eerst volgende buitelandse beurzen .

http://www.adremmagazines.be/mountainbikeplus/

in het volgende nummer ( nr103) gaan ze er meer over vertellen , nu staat er 1 pagina in over de nieuwe xtr
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Diene snelspanner , in alles staat een X . wel mooie gevonden .
Post Reply