Ik hoor ook alleen maar goede ervaringen van de gebruikers zelf. Grootste voordeel heb je bij het klimmen en bij het aanzetten na de bochten. Ook lijkt het erop dat de slijtage gering is.
Wanneer mijn bladen versleten zijn dat komen ze er zeker op.
Q-rings
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- JanMan
- Mountainbiker
In de 02bikers is haast niks wetenschappelijk ondersteund. Als je wetenschappelijk ondersteunde artikels wil lezen kan je beter een kijkje nemen bij de duitse magazinesSerge R wrote:Die test is deze wetenschappelijk ondersteund of?MTB - Meer wrote:Ondertussen nog iemand met positieve ervaringen?
Ben misschien wel geïnteresseerd, zeker na het lezen van de test in O2 bikers.
-
king of bling
- Mountainbiker
Post by king of bling »
ploegen die er opdit moment mee rijden en/of testen zijn Liberty Seguras , Unibet en Procom o.a. . Ik kan je vertellen uit betrouwbare bron dat er nog meer grote renners mee gaan rijden in het mountainbiken, veldrijden en wielrennen.
Op mijn Giant Coldrock van 1990 stonden die ovalen tandwielen ook al.
Die bike staat ondertussen wel al in het museum...enfin in mijn tuinhuis voor noodgevallen.
Of dat nu beter was laat ik in het midden maar alleen het idee al gaf een goed gevoel...Ik heb er altijd wel graag mee gereden en moest ik er nu weer nodig hebben zou ik het toch weer willen proberen.
Die bike staat ondertussen wel al in het museum...enfin in mijn tuinhuis voor noodgevallen.
Of dat nu beter was laat ik in het midden maar alleen het idee al gaf een goed gevoel...Ik heb er altijd wel graag mee gereden en moest ik er nu weer nodig hebben zou ik het toch weer willen proberen.
-
king of bling
- Mountainbiker
Post by king of bling »
He dingeske hoe kunnen tandbladen nu kraken . Kijk een snaar je crankstel zelf de trapas en dergelijke.