Wanneer komt er een kort filmpje op de site te staan van het bk voor studenten??
Grtzzz
Goby
BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- MTBker Goby
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
De dvd is bijna klaar. Dankzij het feit dat ik de griep te stekken heb, anders zou't nog wel een weekske geduurd hebben.
Bijna een uur beelden. Wel spijtig da'k de finish miste, was veel vlugger afgelopen dan ik dacht...
Internetfilmpje zal nog wel een poos duren, alles opnieuw bewerken, en van 55 minuten 10 minuten maken is weer nie simpel.
Greetz
Jan
Bijna een uur beelden. Wel spijtig da'k de finish miste, was veel vlugger afgelopen dan ik dacht...
Internetfilmpje zal nog wel een poos duren, alles opnieuw bewerken, en van 55 minuten 10 minuten maken is weer nie simpel.
Greetz
Jan
- MTBker Goby
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Internetfilmpje staat HIER
Het is de ingekorte versie van een stukske van een deel van een part van de dvd...
Het is de ingekorte versie van een stukske van een deel van een part van de dvd...