2 maal nn 2.1 gestoken
hoe komt men eigenlijk aan die maten
mijn michelins xrc mud zijn maar 2.00 breed
en deze zijn een halve centimeter breder
nn 2.1 ongeveer 4.5 cm breed
mich xrc mud ongeveer 5 cm breed
de hoogte is ongeveer gelijk
denk dat me eigenlijk beter de 2.25 nn gekocht had
Nieuwe banden schwalbe
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- mountainsurfer
- Mountainbiker
Eens met teruggaan naar de fietsenboer, is niet normaalOldie wrote:Ofwel heeft de fietsenboer overdreven met druk zetten toen hij mijn nobby op een nieuwe velg heeft geplaatst, ofwel vertoont de NN gebreken. Feit is dat mijn band na amper 4 TT's langs de velg begint te scheuren en al een serieuze bobbel vertoont.
Volgende keer je gewoon zelf de banden halen en monteer je ze zelf, dan ben je zeker dat het goed gedaan is
Grtz...
S.
Oldie schreef:
Ofwel heeft de fietsenboer overdreven met druk zetten toen hij mijn nobby op een nieuwe velg heeft geplaatst, ofwel vertoont de NN gebreken. Feit is dat mijn band na amper 4 TT's langs de velg begint te scheuren en al een serieuze bobbel vertoont.
hebben jullie dit probleem met tubeless banden of gewone band met binnenband
Ofwel heeft de fietsenboer overdreven met druk zetten toen hij mijn nobby op een nieuwe velg heeft geplaatst, ofwel vertoont de NN gebreken. Feit is dat mijn band na amper 4 TT's langs de velg begint te scheuren en al een serieuze bobbel vertoont.
hebben jullie dit probleem met tubeless banden of gewone band met binnenband