Hey Allemaal... veel mensen uit de omgeving van de heilig hartwijk precies... IK woon sinds kort in de Crutzenwijk de nieuwbouw projecten achter de HH-wijk. Schildknapenstraat om precies te zijn. Misschien eens leuk om eens met zijn allen een leuke tocht te doen. Ik ken namelijk nog vrijweinig goede mtb routes hier in de omgeving. Heb vroeger in Nederlands limburg gewoond (daar zijn veel uitgezette routes)
Ik hoor het wel
Grtz Dennis
Beginneling uit Hasselt
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- dennisschmitz
- Mountainbiker
bikers uit hasselt
hallo bikers ...ben van diepenbeek en zou graag eens mee willen biken , ben 3jaar uit geweest maar heb de laatste tijd weer veeeeeeeel zin om te biken,ga meestal aan het sas in diepenbeek biken,maar zou graag ook op andere plaatsen biken en liefst in een groep want alleen biken is ook niks!!!
- Junior
- Mountainbiker
hey,
Ben een bleuke uit hasselt, 3 maanden geleden op de velo gesprongen en er nu bijna nie meer af te krijgen.
Zoek bikers uit de buurt voor af en toe wat parcours in het limburgse af te haspelen. Ga geregeld in diepenbeek in de "maten", zonhoven de teut en soms in bolderberg. Voeg maar toe op MSN of stuur maar een mailtje indien interesse.
Greetz.
JR.
Ben een bleuke uit hasselt, 3 maanden geleden op de velo gesprongen en er nu bijna nie meer af te krijgen.
Zoek bikers uit de buurt voor af en toe wat parcours in het limburgse af te haspelen. Ga geregeld in diepenbeek in de "maten", zonhoven de teut en soms in bolderberg. Voeg maar toe op MSN of stuur maar een mailtje indien interesse.
Greetz.
JR.
Hey Junior,
lijkt me leuk om samen eens te gaan biken.
Ik ga ook regelmatig naar zonhoven en ook in bolderberg.
Laat maar eens iets weten als je nog een keer gaat.
Ik ben wel zelfstandige en kan niet altijd.
Ben nu een paar keer geweest maar was al een tijdje geleden dat ik nog heb gefietst.
Groetjes Danny
lijkt me leuk om samen eens te gaan biken.
Ik ga ook regelmatig naar zonhoven en ook in bolderberg.
Laat maar eens iets weten als je nog een keer gaat.
Ik ben wel zelfstandige en kan niet altijd.
Ben nu een paar keer geweest maar was al een tijdje geleden dat ik nog heb gefietst.
Groetjes Danny