10 uren van Grobbendonk

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
streepje
Mountainbiker

10 uren van Grobbendonk

Post by streepje »

Hallo,
Op 3 juni 2006 organiseren wij tvv het Levenslijn Kinderfonds een 10 uren MTB-aflossing voor ploegen van 5 personen. Naast een prachtig parcours en een al even prachtige accomodatie bieden we ook gratis allerlei randanimatie voor het ganse gezin. Zo is er onder meer een verkeerspark, klimmuur, springkastelen,....
Verder zijn er ook optredens van star academy winnares Katerine, Isabelle A, Axel Peleman en nog veel meer.
Uiteraard staat de aflossing het meest in de picture. Voor alle info en inschrijving kan je terrecht op onze website www.10urenvangrobbendonk.be
Mis deze toffe MTb-happening niet, 10 uren fun en je steunt het goede doel.
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Ik probeer volk bijéén te rapen, ik maak er morgen werk van!

Dan heb ik nog eens iets om naar te trainen!

Als ik een ploeg van 3 man inschrijf en ik heb later nog twee extra's kan ik die dan nog laten bijvoegen bij de ploeg?

Ben.
streepje
Mountainbiker

Post by streepje »

Dat is geen enkel probleem, schrijf gerust in.
S-WORKS BIKER
Mountainbiker

Post by S-WORKS BIKER »

Ziet er knap uit, wat is de lengte van et parcours?
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

Gaat het parcour over het militair domein? Want das wel plezant om daar te rijden :P
Mich
Mountainbiker

Post by Mich »

Op de website is niet direct een datum terug te vinden. Wij weten nu wel via het forum wanneer het is, maar het is toch aan te raden om de datum op de site ook duidelijk te vermelden :-D
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

mag e ronder de 16 jaar ook gereden worden?
Bruno
Mountainbiker

Post by Bruno »

Tof initiatief =D> . Kan je wat meer info geven over het parcours (%off-roud, speciale kenmerken...)
Als alles vlot verloop zal je ons daar zeker zien!!
streepje
Mountainbiker

Post by streepje »

Het parcours gaat inderdaad dwars over militair domein in een bosrijk gebied. Het is een zeer variabel parcours met snelle stroken en enkele stukken single track. Verder Zit er een beklimming en een toffe afdaling in en moet je ook over een ramp. Je rijdt ook dwars door een loods weer de kazerne in om de aflossingszone te bereiken. Het parcours is in totaal 5,2 km lang. Op de meeste plaatsen kan je goed inhalen.
Als de ploegverantwoordelijke meerderjarig is, mag je onder de 16 gerust meerijden.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

wie van 2mega rijdt er mee, ik rij dan thuis hé.

@streepje, wie zedde gij. Ik zit,lig,hang,rij ook in grobbendonk (wel in een veel betere companie)
Post Reply