the "Metalgod"

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Guest

Post by Guest »

@Ivo. Ik ken de mogelijkheden binnen het gerechterlijk apparaat maar al te goed, dus zit je niet druk te maken. de topic-auteur is ten aller tijde zelf aansprakelijk voor zijn tekst en aangezien dit in onze disclaimer is opgenomen heeft hij geen poot om op te staan. Maar alvorens we met gerechterlijke stappen gaan dreigen ( wat ik in deze een beetje voorbarig vind), is het eerst aan ons om hierop in te grijpen. en het feit dat "wij het niet meer in de hand zouden hebben"is onzin. Een aanteiging naar metalgod toe zou enkel op individueel vlak kunnen, indien iemand klacht indiend en zou niks met onze site te maken hebben ( remember de disclaimer).

Nu.....Ik heb vandaag één account afgesloten zodat er alleen nog onder 'metalgod'kan worden gepost. Verder zullen wij alle stappen die onze vriend op dit forum onderneemt met argusogen volgen. En metalgod, aangezien jezelf niet wenst te reageren op de mail die ik je heb gestuurd, ben je bij deze gewaarschuwd. Ik heb je na een ban in goed vertrouwen weer toegang gegeven op ons forum, beschaam dit vertrouwen niet meer. Anders is het volgende keer definitief exit.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Je hebt me een beetje verkeerd begrepen denk ik.
Ik mij druk maken :-D . Je kent me beter dan is het kot te klein :-D
Ik bedoelde niet dat jullie gerechtelijke stappen moeten ondernemen. Maar voordat er iemand zich aangesproken voelt (moesten ze mijn vrouw een zeug noemen,....) en 'buitenom' klacht neerlegd voor beledigingen, enz is de trein vertrokken en dan heb je de zaak niet meer in handen.
Dat bedoelde ik.
Dus intern optreden (zoals jullie gedaan hebben en je ook dan niets meer van mij terzake vernomen hebt) voor anderen er zich mee gaan moeien.
Zo'n disclaimer heeft trouwens maar een beperkte juridische waarde als je zelf niets onderneemt (ik zat erbij en ik keek ernaar).
Hiervoor verwijs ik even naar de discussie en de (zeer terechte) opmerkingen van Pocoloco over het afstand van verhaal bij een TT.
Hetzelfde geldt hier. Je kan nooit afstand doen van je verantwoordelijkheid indien deze indruist tegen een bestaande rechtsregel.
En er zijn er hier duidelijk een paar overschreden.
Niet dat jullie er iets aan kunnen doen of dat jullie het daarom er mee eens zijn. Maar de paden van justitie zijn ondoorgrondelijk en vooral lang en duur. Dus daar blijf je best weg indien mogelijk.
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

maurice wrote:@Ivo. Ik ken de mogelijkheden binnen het gerechterlijk apparaat maar al te goed, dus zit je niet druk te maken. de topic-auteur is ten aller tijde zelf aansprakelijk voor zijn tekst en aangezien dit in onze disclaimer is opgenomen heeft hij geen poot om op te staan. Maar alvorens we met gerechterlijke stappen gaan dreigen ( wat ik in deze een beetje voorbarig vind), is het eerst aan ons om hierop in te grijpen. en het feit dat "wij het niet meer in de hand zouden hebben"is onzin. Een aanteiging naar metalgod toe zou enkel op individueel vlak kunnen, indien iemand klacht indiend en zou niks met onze site te maken hebben ( remember de disclaimer).

Nu.....Ik heb vandaag één account afgesloten zodat er alleen nog onder 'metalgod'kan worden gepost. Verder zullen wij alle stappen die onze vriend op dit forum onderneemt met argusogen volgen. En metalgod, aangezien jezelf niet wenst te reageren op de mail die ik je heb gestuurd, ben je bij deze gewaarschuwd. Ik heb je na een ban in goed vertrouwen weer toegang gegeven op ons forum, beschaam dit vertrouwen niet meer. Anders is het volgende keer definitief exit.
Maurice je kan op phpbb forums een IP ook bannen zodat hij niet meer terug kan komen. Tenzij hij natuurlijk zit te spoofen maar het zou mij verwonderen dat hij al die moeite zou doen.
Guest

Post by Guest »

Niet iedereen werkt met een statisch ip adres hey. :wink:
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

maurice wrote:Niet iedereen werkt met een statisch ip adres hey. :wink:
ook waar... nog niet zover gedacht eigenlijk...
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

seg manne, ivm the metalgod en het topic "wat hedde gijle tegen mij..."

Het gewoon deleten alsof er 'niks' gebeurd is, das ook niet proper hé...

Zet er dan een deftig uitgelegd antwoord met wat argumenten en zet er dan een slotje op.

Door het gewoon te deleten zet ulle eigen ook een beke in "slecht" (beke overdreven) daglicht...

Deleten kan iedereen hé, problemen oplossen is iets moeilijker...
En het is hier een forum met een paar duizend man, velen volgen dit topic, dus...
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Bmweke wrote:Zet er dan een deftig uitgelegd antwoord met wat argumenten en zet er dan een slotje op.

Door het gewoon te deleten zet ulle eigen ook een beke in "slecht" (beke overdreven) daglicht...

Deleten kan iedereen hé, problemen oplossen is iets moeilijker...
En het is hier een forum met een paar duizend man, velen volgen dit topic, dus...
Ik denk dat de persoon in kwestie genoeg kansen gehad heeft om zich te verantwoorden. Maar dat is blijkbaar niet aan hem besteed.
In deze soap is hij eigenlijk de enige die uitleg dient te verschaffen en zich in een slecht daglicht gesteld heeft.
Hij krijgt (nogmaals) een nieuwe kans, dus ik denk niet dat hij te klagen heeft, 't is nl niet de eerste keer en een gewaarschuwd man is er (normaal gezien) twee waard...

Ik begrijp je ergens wel, maar in dit (extreme) geval vind ik het niet meer dan juist gehandeld =D> :wink:
Genius
Mountainbiker

Re: the "Metalgod"

Post by Genius »

De jongeren die ons forum rijk zijn zullen niet weten waar kijken wanneer ze "meneer" zijn reacties hier op 't (openlijk) forum lezen.
Die jongeren moeten leren relativeren.
En mods, het topic:"wat hede gijle tegen mij". Er zomaar zonder meer afzwieren vind ik eerlijk gezegd ook niet zo schoon. Het is wrs wel het beste maar mss toch nog een einconclusie plaatsen of duidelijke verantwoording waarom gedelete.
Guest

Post by Guest »

Ik ken het bewuste topic niet, maar ga ervan uit dat mijn collega naar behoren heeft gehandeld. er is genoeg gepraat over deze kwestie, laten we terugkeren naar de essentie van dit forum...Mountainbike.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

maurice wrote:Niet iedereen werkt met een statisch ip adres hey. :wink:
Allez ik ga je eens een tip geven. Ban op MacAdres, dan kom je heel ver.
Post Reply