Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Vandaag" parel van het hageland" gereden de 110km,af en toe in den drash maar aangezien het niet koud was,is dat geen probleem.Nog eens mene koersvelo uitgehaald,in het begin wel raar wat betreft positie maar na enkele km op souplesse met groepjes meegegaan was ik dit weer snel gewoon.Ik moet wel toegeven dat zo een koersveloke toch vlotter bolt.Lange tijd achter 2 mountainbikers gezeten,met slicks,die steeds tussen de 30 en 35km/u vlamden.Waren op training voor de Ronde van Vlaanderen de 270km.Kwamen van Diest,dan de brevet van 110km en nadien terug naar Diest.Gaan zeker een 200km in de benen hebben.Ik weet niet wie het was maar 2 sympathieke mannen ,want ze verwachten niet dat ik kop moest rijden,ik zou het ook niet kunnen aan zo een snelheid.het was precies of die gene wind voelden.
Eigenlijk ging het zeer vlot en was binnen na 4u06min dus zo rond de 26km gemiddeld.Blij dat ik de moed genomen heb om deze morgen te vertrekken want gisterenavond was het ook niet vroeg na een lekker dineetje met de nodige drank.
Morgen misschien naar Overijse maar daar zal het een rustig wandelingske worden.Dus mannen goe roepen als je voorbij steekt want anders gaan we weer in discussie zoals op een ander forum en da moeten we vermijden tussen de forumleden.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Vorige week de koersfiets verkocht en wat heb ik vandaag gedaan?
Met de MTB een wegritje gemaakt #-o
Wilde het bos induiken maar het lag er overal zo vettig bij dat ik maar op de weg gebleven ben. :oops:

De temperatuur is al goed, nu de zon nog...
17tim
Mountainbiker

Post by 17tim »

Den toer van Oosterzele: 38 en een beetje km, aan 17 gemiddeld :oops:
Nog véél werk aan de winkel.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

17tim wrote:Den toer van Oosterzele: 38 en een beetje km, aan 17 gemiddeld :oops:
Nog véél werk aan de winkel.

Klopt toch met uwe nick :P :wink:
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

23.2 km aan gem. 18.4

enkele keren moeten afstappen wegens te diepe plassen, body vanachter is het aan het begeven ... alles lag er zalig bij !

heb redelijk wa mogen kuisen zenne :-D
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Vandaag van thuis vetrokken naar REUSEL, (+-15 km) daar de zwarte route gevolgd, waarna tegen de wind in terug naar huis ....

52 km gereden, tegen een gemiddelde van 23 km/uur ....

De bossen in Reusel lagen er een beetje te Nobby Nick bij voor mijn Racing Ralfs, maar ne anderhalve maand voor 't eerst terug een 20tal km in de bossen!!! Het deed deugd!

Mijn achillespees en mijn hiel hebben het goed gehouden, recht in de trappers verder trappen was nog niet mogelijk, de rest was tof, toffe route, doordat het allemaal vrij vlak blijft is het ook perfect ter revalidatie.

Ben.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Gisteren in de namiddag een toerke van 52 km op (3x) en rond de Mont Saint Aubert met een gemiddelde van 17,5 km/h en een maximum van 45,5 km/h. Hier een goede 400 hoogtemeters gedaan.

Deze ochtend den TT van Kortrijk (Heule) de 50 km gedaan (die er 53 waren) met een gemiddelde van 19 km/h en een maximum van 40,3 km. Vandaag waren het ongeveer 285 hoogtemeters.

Dees weekend dus 105 km gaan mtb'en... en het was soms vettig en beuken tegen de wind in! Met andere woorden, een leuk weekendje gehad! Wat moet een mens meer hebben? :wink: :lol:
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Na 15 min moeten van mijn rollen moeten kruipen door pijn aan mijne onderrug .
De vrijdag geforceerd op het werk en het hele weekend plat gelegen maar zondagmorgend toch geprobeerd maar niet te doen .
Hopelijk komt mijne rug op tijd inorde voor de Ronde van Vlaanderen .
17tim
Mountainbiker

Post by 17tim »

30km, 18.4 gemiddeld...

100% asfalt & ritje ging van Paddestraat > Molenberg (wat is me dat jong, nie normaal #-o ) > Haaghoek > Leberg > Berendries.

Molenberg was echt wel de zwaarste & ook de enige waar ik eens moest afstappen :oops:

:lol:
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

vandaag tourtocht gehad met het kazerne. Gisteren een deel van het parcour gaan verkennen (65km) en vandaag dan de Marinerit (85km) geleidelijk aande kilometerkes opdrijven :-)
Post Reply