Q-rings

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Byorka
Mountainbiker

Post by Byorka »

Ik hoor ook alleen maar goede ervaringen van de gebruikers zelf. Grootste voordeel heb je bij het klimmen en bij het aanzetten na de bochten. Ook lijkt het erop dat de slijtage gering is.
Wanneer mijn bladen versleten zijn dat komen ze er zeker op.
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

king of bling wrote:Alle testen die met de q-rings zijn gedaan zijn positief. Ze zijn door diverse magazines, pro tour ploegen en onafhankelijke universiteiten wetenschappelijk getest . Zwart op wit staat vast dat de q-rings doen wat men zegt.
welke ploegen rijden ermee??
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Niet echt ploegen, meer individuele renners. Marianne Vos is er bijvoorbeeld wereldkampioene cyclocross mee geworden.
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Serge R wrote:
MTB - Meer wrote:Ondertussen nog iemand met positieve ervaringen?
Ben misschien wel geïnteresseerd, zeker na het lezen van de test in O2 bikers.
Die test is deze wetenschappelijk ondersteund of?
In de 02bikers is haast niks wetenschappelijk ondersteund. Als je wetenschappelijk ondersteunde artikels wil lezen kan je beter een kijkje nemen bij de duitse magazines
king of bling
Mountainbiker

Post by king of bling »

ploegen die er opdit moment mee rijden en/of testen zijn Liberty Seguras , Unibet en Procom o.a. . Ik kan je vertellen uit betrouwbare bron dat er nog meer grote renners mee gaan rijden in het mountainbiken, veldrijden en wielrennen.
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

Op mijn Giant Coldrock van 1990 stonden die ovalen tandwielen ook al.
Die bike staat ondertussen wel al in het museum...enfin in mijn tuinhuis voor noodgevallen.

Of dat nu beter was laat ik in het midden maar alleen het idee al gaf een goed gevoel...Ik heb er altijd wel graag mee gereden en moest ik er nu weer nodig hebben zou ik het toch weer willen proberen.
R2D2
Mountainbiker

Post by R2D2 »

Heeft der iemand een foto van een/zijn bike met die q-rings erop, kwestie van is te zien wat voor een 'zicht' da geeft? :wink:
Dingeske
Mountainbiker
Location: marin team titanium, Xizang 9R, Lynskey 29er, Pace 129,Liteville 301, KLEIN attitude 1993

Q-rings

Post by Dingeske »

Heb ze vorige week op XT crank gemonteerd en ze kraken verschrikkelijk! Heb de bouten goed ingevet en aangedraaid.
Overweeg om ze er terug af te gooien.
Josy
Mountainbiker

Post by Josy »

gooi ze mijn richting uit :-D
king of bling
Mountainbiker

Post by king of bling »

He dingeske hoe kunnen tandbladen nu kraken . Kijk een snaar je crankstel zelf de trapas en dergelijke.
Post Reply