Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
ik rijd ni zoveel meer in herentals,ik doe meer de lilse bergen..maar de keren dat ik in herentals was was het wel fun..ik zal binnekort nog eens naar daar moeten rijden zeker om te zien hoe hard ze gezaagd hebben 
aah. dieje kuil. ik ben er nog niet doorgereden. ooit is 1 keer dwars met mijne schoolfiets. nuja viel dat tegen. mijne ex-bikemakker heeft een jeepke. hij wou er is doorcrossen, ver geriek hij niet en is tegen de kant voortgereden. , niet te doen dus. idd, ik denk dat er zelfs een pijltje is gehangen naar linksboven. niet???
Die keren dat ik er was toch niet. Ik rijd echt niet meer voor mijn plezier daar naar beneden.ghost rides on wrote:aah. dieje kuil. ik ben er nog niet doorgereden. ooit is 1 keer dwars met mijne schoolfiets. nuja viel dat tegen. mijne ex-bikemakker heeft een jeepke. hij wou er is doorcrossen, ver geriek hij niet en is tegen de kant voortgereden. , niet te doen dus. idd, ik denk dat er zelfs een pijltje is gehangen naar linksboven. niet???
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
kuilen zijn toch plezant ..even plezant als bergen vind ik,er is maar 1 nadeel...ik moet eerst boven geraken voor ik naar beneden kan crossen
...naar beneden rijden is simpel...verstand op 0 en laten gaan die banaan..
...
we kunnen ten allen tijde is afspreken daar en de niewe toer ne keer uitproberen..met een leffe achteraf....alhoewel dat ik normaal altijd recht naar huis rijdt

we kunnen ten allen tijde is afspreken daar en de niewe toer ne keer uitproberen..met een leffe achteraf....alhoewel dat ik normaal altijd recht naar huis rijdt
euhm...waar? jah, das eigelijk moeilijk uit te leggen weet ge. enkele minuten op de groene route. dan heb je een s-bocht snel naar links, en dan snel naar rechts maar dan is het wel ineens vrij hobbelig, en dan enkele meter tot je een brede zandpad oversteekt en dan haaks naar links een bocht, door een kleine geul.
voor dat stukje, als je de sbocht nadert de bocht naa rlinks nemen en gewoonr echtdoor blijven rijden. "brede" zandweg oversteken los in het bos op een paadje van enkele meter lang en enkele cm breed. en dan naar links en dan kom je de singletrack uit, waar eht wel eens zoeken is eer je juist zit. als ik tijd heb zal ik eens een fotootje trekken van de desbetreffende splitsing.
voor dat stukje, als je de sbocht nadert de bocht naa rlinks nemen en gewoonr echtdoor blijven rijden. "brede" zandweg oversteken los in het bos op een paadje van enkele meter lang en enkele cm breed. en dan naar links en dan kom je de singletrack uit, waar eht wel eens zoeken is eer je juist zit. als ik tijd heb zal ik eens een fotootje trekken van de desbetreffende splitsing.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Den eerste keer dak Kasterlee deed zat ik daar ook ^^ Heel men schoene vol modderghost rides on wrote:aah. dieje kuil. ik ben er nog niet doorgereden. ooit is 1 keer dwars met mijne schoolfiets. nuja viel dat tegen. mijne ex-bikemakker heeft een jeepke. hij wou er is doorcrossen, ver geriek hij niet en is tegen de kant voortgereden. , niet te doen dus. idd, ik denk dat er zelfs een pijltje is gehangen naar linksboven. niet???
Dien singletrack mag ni weg! Da ze ma iet fantsoenlijk geve ze ni zoals in Lille... zo van die vlakke brede dinge recht op recht
ze mogen van mij het parcour enkele km uitbreiden. met technische singletrack zoals in dessel, en snellere singletracks. de lange brede paden zijn dan weer goed om eens wat snelheid te halen maar wel saai. maar wat gaan we er aan doen? ik ben al blij dat ik zo een route zo dicht bij de deur heb liggen.