Mountainbike.be greets Houffa
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
kilometers
Hallo ,kan iemand mij zeggen hoeveel kilometers wij gemaakt hebben dit weekend?
Zaterdag voormiddag:
Zaterdag namiddag(zware rit):
Zondag voormiddag(La Roche):
Zondag namiddag(La Roche):
En liefst ook nog met de hoogtemeters.
Alvast bedankt.

Zaterdag voormiddag:
Zaterdag namiddag(zware rit):
Zondag voormiddag(La Roche):
Zondag namiddag(La Roche):
En liefst ook nog met de hoogtemeters.
Alvast bedankt.
-
Jacky RTFM
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic 06 / Mavic Crossmax XL / Fox Brain + FX100 / Magura HS33
Post by Jacky RTFM »
Hallo Viperke en Toto,viperke wrote:ik heb zondag 765hm en 's middags 535 hoogtemeters geteld.
Zaterdag hebben we in totaal 46km gebiked, en zondag 40km.
Maar dat heeft gewoonlijk niet veel te zeggen he ! --> Immers zondag was zwaarder dan zaterdag !!
BTW, ik vond het ook een heel fijn week-end, en vatbaar voor herhaling !
Ik was wel verbaasd dat zondag zo weinig bikers met Patrick en Robby zijn meegegaan ! Op het laatste bleven we nog maar met 7 bikers (+Patrick en Robby) over van de bijna 35
Sowieso enkele interessante dingen geleerd van Patrick, de wereldkampioen mountainbike bij de masters --> waarvoor nogmaals dank. Ook Robby toonde regelmatig zijn grote technische vaardigheden --> ik denk dat we nog veel van die jongen gaan horen later (over een jaar of 5) --> Filip en Roel : watch out !
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Bartje en ik waren er maar voor één dagje, dus wij twee zaten niet bij die 35... dus voormiddag 6 en 's namiddags slechts 5 bikers van de 35 weekendgangers die met Pat en Robby een dagje technisch parcours in La Roche zagen zitten...Jacky RTFM wrote:Ik was wel verbaasd dat zondag zo weinig bikers met Patrick en Robby zijn meegegaan ! Op het laatste bleven we nog maar met 7 bikers (+Patrick en Robby) over van de bijna 35
Enne, ik heb vandaag heel den dag achter de pc gezeten, internetfilmpje van La Roche staat HIER
Filmpje van team2mega staat ook in het videoalbum...
Last edited by farmer/cowboy on Tue 28 Mar 2006 18:52, edited 1 time in total.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Ik heb stevig moeten knippen om het kort genoeg te krijgen. (datatraffic loopt uit de hand) Maar ik heb 15 minuten beeld om op dvd te zetten, daar staat die laatste afdaling wel op. Als ik in Dilsen geraak op tweede paasdag maak ik een combi dvd van die meeting en La Roche.