BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Kom jij naar dit MTB-evenement?

Ja! Zonder twijfel!
26
33%
Ja, misschien...
28
36%
Ik denk het niet. Spreekt me niet aan...
6
8%
Nee. Spijtig, maar ik kan niet
18
23%

Total votes: 78

MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

Wanneer is de complete uitslag er??

Grtzzz

Goby
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

niemand soms een copie liggen van gisteren met uitslag?
MTB - Meer
Mountainbiker

Post by MTB - Meer »

Vond het ook een zeer mooi parcours en goede organisatie.
Proficiat Julien.
Robin Porters, was tweede, zit blijkbaar bij mij op school, in de zelfde richting. Wist ik niet. Toch een goede prestatie voor de KHK dan want bij mij was het gene vette.
Superkrisser
Mountainbiker

Post by Superkrisser »

Ik heb me gisteren ook erg goed geamuseerd! Jammer dat ik niet kon winnen van Jimmy, hij was echt te sterk. Op dit parcours heb ik als jong ventje het mountainbiken leren kennen en mijn goeie techniek geleerd. ik droomde er al lang van om hier eens een wedstrijd te kunnen betwisten. Het mooie weer maakte deze dag perfect. Enige minpuntje was dat wij een minuut achter de studenten moesten vertrekken, wat al snel voor moeilijke inhaalbewegingen zorgde. Gelukkig gingen de meeste studenten snel aan de kant en hebben de snellere bikers zich ook wat ingehouden.
Nogmaals proficiat aan Julien, hopelijk doe je iets met de opgedane ervaring!!

Groeten, Kris Henderieckx
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

HIj kon ook de studenten erna laten starten, maar dan waren de snelleren onder de studenten in het nadeel en moesten die een inhaalbeweging maken. En het is tenslotte het kampioenschap van de studenten ...
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Een eerste verslagje heb ik albast binnen;

Dag allemaal,

Vandaag stond het universitair kampioenschap voor studenten te Edegem op het programma. De verwachtingen waren hoog gespannen, maar de concurrentie mocht toch niet onderschat worden. Er was op dit parcours ook een open wedstrijd die 1 minuut na de studenten vertrokken.

Na de start draaide ik als eerste de bos in en besloot ik om de tegentand onmiddelijk te testen. Na de eerste ronde keek ik om en zag dat er nog twee man in mijn viel zat. Ik besloot om in het wiel te gaan zitten en nog een beetje in het wiel te gaan zitten. Helaas sloeg het noodlot toe voor mijn medevluchters. Eerst viel Dries Hollanders plat en een ronde later ook mijn andere medevluchter. Ik reed toen alleen op kop en ik besloot om gewoon mijn tempo te rijden. Na enkele ronden alleen gereden te hebben kwam de eerste van de open bij mij, Jimmy Tielens. Ik probeerte te volgen maar na een ronde moets ik lossen. Toen heb ik gewoon mijn voorsprong op de 2de student gecontoleerd tot de laatste ronde. Toen kwam ook de 2de van de open nog bij mij, Kris Henderickx, die mij er probeerde af te rijden. Dit lukte eerst, maar ik kwam op de streep nog terug tot in zijn wiel. Maar eigenlijk had dit geen belang, ik werd eerste universitair met ruime voorsprong op de rest van het veld. De eerste driekleur van het jaar is binnen, laat de rest maar komen.

Groeten,

Kevin Van Hoovels - MTB Team Langdorp"
Telex Kevin van Hovels BK MTB voor studenten
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

Zelfs voor de toeschouwers was dit een parkoer om uw vingers af te likken. Overal viel wel iets te beleven! 'k Had ook nog 5 supporters meegebracht tussen 4 en 10 jaar en ze waren allemaal wild entoesiast. Opvolging verzekerd!!!

Dikke pluim aan iedereen die hier aan heeft meegewerkt en aan alle renners die het tot een goed einde hebben gebracht!

@ JIMMY TIELENS & Superkrisser: sorry, maar de foto met jullie jeugdige supporters is zo wazig dat hij echt niet toonbaar is.
Superkrisser
Mountainbiker

Post by Superkrisser »

Da's jammer!! Tsja, dan zullen die supporterkes volgend jaar terug moeten komen he...
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

Heeft iemand de complete uitslag al??

Op de site zelf staan nog altijd alleen maar van de eerste 3 :(

Hopelijk komt de volledige uitslag snel on-line!!!!!!!!!

Grtzzz

Goby
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

Post Reply