Als geld geen rol zou spelen ... deze:

Ben.
Post by Galibier2646 »
cavani wrote:Wat is er dan zoveel beter aan ,buiten een soms middelmatige afmontage?
En voor je de vraag stelt,ja ik heb met deze merken gereden.
Zegt de persoon die zelf toevallig met één van deze merken rondrijdGalibier2646 wrote:Dit zijn dan ook wel de 2 topmerken die met kop en schouders boven de concurrentie uitsteken.Genius wrote:Ik snap niet hoe iedereen hier als "droombike" zo'n specialized of trek
heeft ofzo. En dan nog zo standaard afgemonteerd ook. Moest ik een droombike kiezen zou die van het eerste onderdeel tot het laatste toch wel redelijk exclusief zijn. Want als je genoeg geld neerlegt heb je direct zo'n bike met volledig xtr en een foxke. Maar mijn droombike moet toch wel uniek zijn en niet makkelijk te krijgen. Want anders, wat heb je dan aan zo'n dure bike...als iedereen er mee rondrijdt?
Tja, ik weet niet of er nog iets beter op de markt is dan Xtr of Xo, en wat vering betreft is volgens mij Fox ook nr 1, dus ja tamelijk standaard maar wel The Best
Post by Galibier2646 »
Ja logisch, ik ga me toch geen fiets aanschaffen waarvan ik persoonlijk vind dat die van mindere kwaliteit is.Rikske wrote:Zegt de persoon die zelf toevallig met één van deze merken rondrijd. (en van elk ander merk waarschijnlijk een bike in de garage heeft staan want ik zou niet weten hoe je anders zo'n conclussie kan trekken)
Post by Galibier2646 »
Juist daaromkawa wrote:Lees en dan zie je dat hij met deze merken gereden heeftGalibier2646 wrote:cavani wrote:Wat is er dan zoveel beter aan ,buiten een soms middelmatige afmontage?
En voor je de vraag stelt,ja ik heb met deze merken gereden.try them , you will see
Ik wil er alleen maar op wijzen dat iemand die zo'n uitspraak doet als die van u (nl. Dit zijn dan ook wel de 2 topmerken die met kop en schouders boven de concurrentie uitsteken ) dit eigenlijk alleen maar kan weten indien hij van elk ander merk met een bike uit dezelfde (prijs)klasse onder dezelfde omstandigheden heeft gereden, een bijna onmogelijke opdracht met andere woorden.Galibier2646 wrote:Ja logisch, ik ga me toch geen fiets aanschaffen waarvan ik persoonlijk vind dat die van mindere kwaliteit is.Rikske wrote:Zegt de persoon die zelf toevallig met één van deze merken rondrijd. (en van elk ander merk waarschijnlijk een bike in de garage heeft staan want ik zou niet weten hoe je anders zo'n conclussie kan trekken)
![]()
Nu goed, ik ga hier geen, polemiek starten hoor want dit zou kunnen uitlopen op een zinloze discussie.
....over smaken en kleuren... en mijn kind schoon kind...., nietwaar