:) is weer wat anders, maar moet kunnen
en dan zeggen ze dat wielrenners enkel kunnen fietsen
Post by Sunn Xtreme »
Nu kan ik U al veel beter volgen, ik geef U zelfs gelijkSunn xtreme wrote:inderdaad kan je niet weten wat er gebeurd is.
ze zijn overleden door juist niks te gebruiken (ook toegelaten middelen) en 140 wedstrijden per jaar te rijden... en verder dagelijks trainen enz.. teveel dus
remeber Festina-zaak : dat soort toestanden moeten ook absoluut geband worden. dat had niks met uitzonderlijke zorg te maken, maar zuiver misbruik.
tis idd uit de hand handgelopen, helaas zondigen de redelijk wat topsporters ooit, en soms loopt er een tegen de lamp. dat is in geen geval goed te praten. en dan heb je media toestandenepo (bloed en zuurstofverrijkend)is geen versterkend middel in de zin van spierkracht (bv anabolicas), en gelukkig maar. want daar gebeurden heel veel ongelukken mee. die dingen moeten verdwijnen en enkel bij zwaar zieke patienten ter beschikking zijn, waarvoor het eigenlijk ontworpen is.
vandaar dat ik een algemene uitleg gaf wat een oplossing voor zulke problemen - en soms met gevolg - zou kunnen zijn.
een voorwaarde die men zeker zou moeten aan toevoegen is dan de sporter een tijdje op non actief zetten, zodat hij sneller herstelt onder medisch toezicht.
dat is tegenover iedereen fair in de sport.
maximum een 90 wedstrijddagen, meer trainen en meer rusten is de sleutel tot succes om het misbruik te bannen. en je krijgt minder ongelukken (hartproblemen).
iedereen heeft er voordeel bij, en het geeft ook meer glans aan de sport.
Post by Sunn Xtreme »
Post by Sunn Xtreme »
Dit is de officiële site!Sunn xtreme wrote: dit weekend :
http://news.caribseek.com/set-up/exec/v ... &num=21768
beter dan de koude hier :)
Post by Sunn Xtreme »