Het parcours ligt kurkdroog!!!
De Pythons of de Revolt Super-X van Bontrager zullen dé band worden.
Hard opgeblazen was vooral van toepassing op een nat parcours. Dat was afgegaan op de soort modder dat er ligt. Nu het droog ligt heb je de keuze. Dat zal persoonlijk zijn... Ik zou ze toch hard zetten.
Greetz,
Julien.
BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- MTBker Goby
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221
Post by MTBker Goby »
Heel mooi parcours!!! Ik zou ook graag de uitslag en de foto 's zien
Grtzzz
Goby
Grtzzz
Goby
- sleery
- Mountainbiker
- Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat
had hiervoor speciaal een dag verlof gepakt en ben zeeer tevreden dat ik het gedaan heb: prachtig technisch parcours, goeie organisatie, democratische prijs (4euro), een drankske voor achteraf,....
Julien, hopelijk krijg je hiervoor een 18/20 en kunnen er hier in de toekomst nog wedstrijden verreden worden !
(nu nog ongeduldig wachten op den uitslag natuurlijk)
Julien, hopelijk krijg je hiervoor een 18/20 en kunnen er hier in de toekomst nog wedstrijden verreden worden !
(nu nog ongeduldig wachten op den uitslag natuurlijk)
Killer Bee wrote:Gewonne door Kevin van Hoovels
jip, jip, jip, de Kevin Van Hoovels van MTB Team Landorp was den eerste. Binnenkort zijn verslagske op onze site (www.mtbteamlangdorp.be), maar hier al twee fotokes :
en :