Mountainbike.be greets Houffa

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
JanMan
Mountainbiker

Mijn Shimano 225 schoenen

Post by JanMan »

Wil degene die mijn schoenen per ongeluk meegenomen heeft op het mtb weekend in Houffa contact met mij opnemen.

Kenmerken:

Shimano 225
maat 42
carbon zool
zilvere kleur
met gele sluiting
eggbeater plaatjes

Image

En daarin zouden ook nog mijn nieuwe northwave sokjes moeten inzitten #-o
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

ik zou er nie mee kunnen lachen ze !
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Het was me weer een weekendje amaai nie, super goe geamuseerd in tof gezelschap. Weer tal van nieuwe mensen leren kennen die voor het merendeel toch zeer tevreden waren. Er waren wel wat puntjes voor verbetering vatbaar maar dat woog niet op tegen al het goede. :wink: We moeten echter wel een groot minpuntje noteren, en dat is namelijk dat janman zijn schoenen verdwenen zijn op de zondagmorgen. Door zijn val op zaterdag heft hij de zondag niet meegereden en toen hij ging inpakken bleken zijn schoenen verdwenen :( Hopelijk heeft iemand die per ongeluk voor de zijne aanschouwd ( en zijn ze niet gestolen :evil: ) en ziet Jan zijn schoenen snel terug. Speciale dank nogmaals aan alle deelnemers voor jullie aanwezigheid en er zal zeker een vervolg komen. :wink:
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

de foto's :

Dag 1 : http://gallery113663.fotopic.net/c896019.html

Dag 2 : http://gallery113663.fotopic.net/c896076.html

deze foto's zijn de kleine versie, wie de foto in grote kwaliteit wilt stuurt best een pm of een mailtje met het nummer van de foto :wink:

ps nog een vraagje : welke soort poeder zat in die ton van performerance ?
Guest

Post by Guest »

preformance carbo energizer: smaak woudvruchten
grave digger
Mountainbiker

Post by grave digger »

effe snel naar de dokter geweest na mijn berucht steenvalleke,alles valt best mee,linker hiel enkel bloeding,rechtse pols licht verstuikt,rug enkel blauwe plekken,maar helaas nog een tijdtje afzien wegens gekneusde borstbeen en een twee tal ribben. #-o maar da hou mijn nie tegen om te rijden zulle [-X ,dus hier bij mijn excuses voor mijn wat tragere rijgedrag de zondag en mijn konstant gevraag van is het nog ver.maar de fun was er en das het belangrijkste :P
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

nog maar eens het bewijs dat mountainbikers taaie venten zijn.
=D>
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Yep, het was een heel aangenaam weekend. Toffe sfeer, toffe mensen, tof weer... Ik ben blij dat het bij ons is kunnen doorgaan en dat jullie het ook allemaal wel plezant en in orde vonden!
Wel spijtig dat ik op zondag niet mee kon gaan fietsen met Patrick, maar zo konden jullie tenminste toch douchen eh :P

Enfin, zeker voor herhaling vatbaar, ik hoop dat ik er volgend jaar ook bij kan zijn!
anton
Mountainbiker

Post by anton »

het was een mooi weekend.toffe sfeer,toffe mensen :P 8) =D> =D>
de zaterdag was voor mij een pech dag ,we waren nog maar juist vertroken en ik had al stukken de body werk te niet,dus daar stond ik :( :-? dan.en toen heb van jan een andere mountainbike,full supension :P geleend,jammer genoeg moest ik die mountainbike,full supension in de nademiddag terug geven :( want het was een zeeeer goeien mountainbike ,fullsupension
wat voor merk was dat ,want dat weet ik niet meer en toen heb ik maar een huurmtb genomen maar das was maar niks ,maar goed dat wilfried een andere wiel had en zo kon ik de zondag een mooi tochje met eigen mtbfiets maken met patrik en robby en de vier limburgse mensen 8) :P

wilfried of wheel ,weesmaar gerust je krijg je wiel wel terug
Last edited by anton on Mon 27 Mar 2006 20:29, edited 3 times in total.
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

jaja da was de moeite daar !

Zaterdag met Patrick wat rondgetoert, zaterdagavond naar Moulin Bock een kijkje gaan nemen en enkele forum-bikers leren kennen.
Dan zondag met Patrick en 8 moedige mountainbike.be-bikers aan twee superknappe tochtjes begonnen.. We begonnen al meteen met een stevige klim, waarna we over de leisteen afdaalden, daarna volgde een zéér technische (soms te technische) klim over grote steile rotsblokken en nog ander lekkers :P Het bovenste deel moest iedereen tevoet omhoog (ps, die heb ik met Patrick achteraf nog in 1x afgedaald, suuuuuuuuuper 8) )
De zondag was ook voor mij best intensief, temeer omdat ik niet op de 22 kon vooraan, en dus op de 32 moest klouteren, wilde ik boven raken, wat ook lukte tot mijn eigen verbazing.

samenvatting; zeer geslaagd weekendje, vooral dankzij de mtb.be renners van zondag, goeie sfeer mannen !

tot de volgende =D>
Post Reply