Yeah right....Girlpower wrote:Aan al degene die naar Houffa gaan :
![]()
HAVE FUN
![]()
![]()
En Maurice...ontzie ze een beetje hè![]()
![]()
Groetjes,
Mountainbike.be greets Houffa
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
Guest
Re: have fun
Post by Guest »
Geweldig week-endje achter de rug.
Bedankt aan de organisators.
Twas allemaal dik in orde.
Nog ff melden dat ik het knap vind van Lies om als enigste vrouw tussen die bende onverlaten
haar "mannetje" te staan.
Ik heb toch ook enkel malen mijn grenzen verlegt en dat is toch wel belangrijk voor mij.
Het strafste van het week-end is wel dat ik het laatste half uur van de rit naar huis ontdekt heb dat barny en ik op hetzelfde fabriek werken en dat hij mijn broer goed kent.
Wat is de wereld toch klein.

Bedankt aan de organisators.
Twas allemaal dik in orde.
Nog ff melden dat ik het knap vind van Lies om als enigste vrouw tussen die bende onverlaten
Ik heb toch ook enkel malen mijn grenzen verlegt en dat is toch wel belangrijk voor mij.
Het strafste van het week-end is wel dat ik het laatste half uur van de rit naar huis ontdekt heb dat barny en ik op hetzelfde fabriek werken en dat hij mijn broer goed kent.
Wat is de wereld toch klein.
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
yep,inderdaad tof weekend
,alleen jammer van die stomme steen
,zeker voor herhalling vatbaar 
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Zwijg me van stenen in houffa kheb er vandezormer een velg op in de vernieling gereden.grave digger wrote:yep,inderdaad tof weekend,alleen jammer van die stomme steen
,zeker voor herhalling vatbaar
Tuurlijk was het tof voor jullie in houffa ik heb nog nooit iemand horen zeggen kheb me daar niet geamuseerd.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Lol, vandaag lekker afgezakt naar Houffa, maar van daaruit doorgereden naar La Roche om met een select groepje van 8 man Patrick Meerschaert en viperke te vergezellen voor een dagje 'technisch parcours'. Rond 16 u registreerde mijn fietscomputertje een kleine 1200 hoogtemeters, viperke had er echter meer dan 1500 van voor- en namiddag. Wetende dat mijn conditie momenteel onder het vriespunt zit een stevige boterham. Toch heb ik de rit heel goed verteerd. Niet moe achteraf en geen mannetje met de hamer tegengekomen, maar wel een wild varken (dat tam was)
Wat voor ons een zware inspanning was bleek voor Patrick en Robby (viperke) meer een LSD training...
Een superleuke dag gehad dankzij een tof parcours maar vooral het heel aangenaam gezelschap! Pat en Robby: bedankt om te gidsen!!!!!!!!!!
Een halfuurtje gefilmd, ik zal zien hoeveel ervan bruikbaar is. Komt zeker op dvd, mss ook online. Wel ff geduld, ik zit dagelijks al een 15-tal uur op den trekker, dus voor beeldverwerking heb ik niet meer veel tijd. Een paar fikse regenbuien kunnen dat natuurlijk snel veranderen.
Een superleuke dag gehad dankzij een tof parcours maar vooral het heel aangenaam gezelschap! Pat en Robby: bedankt om te gidsen!!!!!!!!!!
Een halfuurtje gefilmd, ik zal zien hoeveel ervan bruikbaar is. Komt zeker op dvd, mss ook online. Wel ff geduld, ik zit dagelijks al een 15-tal uur op den trekker, dus voor beeldverwerking heb ik niet meer veel tijd. Een paar fikse regenbuien kunnen dat natuurlijk snel veranderen.
-
Guest
Post by Guest »
Lekker.....
lekker weer.
lekker klimmen
lekker afdalen
lekker modder
lekker ijs
lekker technische stukjes,
en.................afgezien.
Een lekker weekend. Veel plezier gehad met de hele bende en genoten van een prachtig decor. Houffa blijf op mij toch een onmetelijke aantrekkingskracht uitoefenen. Bedankt aan iedereen die aan het slagen van dit weekend heeft meegewerkt.
Aan Tim alias GIDS
(splenter) die ons wegwijs heeft gemaakt en ons goed heeft verwend.
Aan Patrick en Viperke om onze gasten een onvergetelijke dag te bezorgen en aan onze trouwe partners PERFORMANCE en MOUNTAINBIKE PLUS voor hun vrijgevigheid.
Aan alle gasten die het weekend tot een succes hebben gemaakt.
Een verslag zal nog volgen, maar nu eerst bijkomen van de rit van vandaag, al verliep die vrij goed voor mij.
lekker weer.
lekker klimmen
lekker afdalen
lekker modder
lekker ijs
lekker technische stukjes,
en.................afgezien.
Een lekker weekend. Veel plezier gehad met de hele bende en genoten van een prachtig decor. Houffa blijf op mij toch een onmetelijke aantrekkingskracht uitoefenen. Bedankt aan iedereen die aan het slagen van dit weekend heeft meegewerkt.
Aan Tim alias GIDS
Aan Patrick en Viperke om onze gasten een onvergetelijke dag te bezorgen en aan onze trouwe partners PERFORMANCE en MOUNTAINBIKE PLUS voor hun vrijgevigheid.
Aan alle gasten die het weekend tot een succes hebben gemaakt.
Een verslag zal nog volgen, maar nu eerst bijkomen van de rit van vandaag, al verliep die vrij goed voor mij.
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
hallo,
het was inderdaad zeer goed !!!
om te beginnen vrijdagavond een schone nachtrit met net iets te weining verlichting.
Zaterdagmorgen een lichte (gladde) opwarmer van een 15-tal kilometer. Namiddag een tocht onder begeleiding van Tim, "de gids" en zondag een zeer waardige afsluiten met Patrick en robby in de singletracks van La Roche.
bedankt daarvoor
het was gewoon super
het was inderdaad zeer goed !!!
om te beginnen vrijdagavond een schone nachtrit met net iets te weining verlichting.
Zaterdagmorgen een lichte (gladde) opwarmer van een 15-tal kilometer. Namiddag een tocht onder begeleiding van Tim, "de gids" en zondag een zeer waardige afsluiten met Patrick en robby in de singletracks van La Roche.
bedankt daarvoor