Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Ricky Norton
Mountainbiker

mid-week in de Ardennen

Post by Ricky Norton »

Voorbereiding voor marathonseizoen.

maandag : 54 km (met o.m. de Redoute)
dinsdag : 100 km
woensdag : 200 km
donderdag : 131 km
vrijdag : opkuis en vertrek

was wel op de weg maar met den mtb ( met slicks weliswaar )
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

martini wrote:ja man da's ook nie leuk fietsen voor jullie!!!! :-?
Het rare is dat ik er tijdens het fietsen of zaalvoetballen weinig of geen last van heb. Raar, maar wel een voordeel! :-D 't Is pas van 't moment dat ik stop met bewegen, dat die pees stijf wordt en begint te steken... :-?
stevens racing
Mountainbiker

Post by stevens racing »

voorbereiding voor de visa flanders cup in Zottegem

zaterdag=>wegtraining: 80.63km avg:29.2km/u
zondag(vandaag dus)=>mtb-training in het heuvelland: 70.12km avg:24.1km/u

tziet er goed uit voor zottegem :P
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Vandaag in Geel bij de XC-bikers gaan fietsen en met de fiets nog heen en terug gereden
83,490 km --- 3h48min35sec --- 22,31 km/h
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

12 km ... gem 27.16 .... tot aan de fietsenwinkel en terug :-D
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

Nicoow201 wrote:12 km ... gem 27.16 .... tot aan de fietsenwinkel en terug :-D

jah :-)
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

gisterenmiddag (goed weer).

vanuit Antwerpen langs albertkanaal naar Oelegem, -> langs het antitankkanaal tot militair domein van Brasschaat (Maria ter Heide) en dan via het kanaal van Schoten naar huis. Op het gemakje gereden, in totaal kwam op een 50 km en heb er zo'n 3 uur over gedaan.

Veel asfalt wel maar langs de anti-tankgracht heb ik wel de singletrack/paardenweg genomen (niet de verharde fiets-/wandelweg)
finux
Mountainbiker

Post by finux »

Vandaag donderdag 23 maart 2006 tochtje gemaakt met collega.
Vertrokken in het prachtige park van Tervuren,waarna we richting Duisburg reden.
Daar het Zoniënwoud ingeslagen richting Koninklijke wandeling (prachtige omgeving...in dit arboretum vind men trouwens alle naaldhoutsoorten van het Noordelijk halfrond terug).
Na het Arboretum van Tervuren ging het richting Rood klooster (grondgebied Audergem Brussels gewest).Een prachtig klooster die ze aan 't restaureren zijn ten midden bossen en vijvers.Mooie boswegentjes...afwisselend bergop-bergaf.Dan terug richting park van Tervuren...een echte kuitenbijter moesten we op +/- 2 km bergop langs een kasseiweg.Eenmaal boven ter hoogte van het vierarmenkruispunt (in den bos natuurlijk), ging bergafwaarts richtg villa prins Laurent.
Dan richting park...al bij al een prachtige rit,we hadden de zon mee, en na 1Hr1/2 rijden door deze prachtige streek stonden we terug waar we vertrokken waren.
Ik zou zeggen voor herhaling vatbaar.... :-D
authentic biker
Mountainbiker

Post by authentic biker »

finux wrote:Vandaag donderdag 23 maart 2006 tochtje gemaakt met collega.
Vertrokken in het prachtige park van Tervuren,waarna we richting Duisburg reden.
Daar het Zoniënwoud ingeslagen richting Koninklijke wandeling (prachtige omgeving...in dit arboretum vind men trouwens alle naaldhoutsoorten van het Noordelijk halfrond terug).
Na het Arboretum van Tervuren ging het richting Rood klooster (grondgebied Audergem Brussels gewest).Een prachtig klooster die ze aan 't restaureren zijn ten midden bossen en vijvers.Mooie boswegentjes...afwisselend bergop-bergaf.Dan terug richting park van Tervuren...een echte kuitenbijter moesten we op +/- 2 km bergop langs een kasseiweg.Eenmaal boven ter hoogte van het vierarmenkruispunt (in den bos natuurlijk), ging bergafwaarts richtg villa prins Laurent.
Dan richting park...al bij al een prachtige rit,we hadden de zon mee, en na 1Hr1/2 rijden door deze prachtige streek stonden we terug waar we vertrokken waren.
Ik zou zeggen voor herhaling vatbaar.... :-D
Idd, prachtige omgeving, ik ga daar nu ook is heen!
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

Maandag 32km over de baan.

Dinsdag 75km waarvan 58 in't bos.
Men eigen laten verrassen, in Reusel (nl) ga in zo soms met de rapte de zwarte route doen. Die sluit aan op de groene route maar die had ik nog niet gedaan. Dus ik dacht de velo op en ff zwart met groen gaan doen.
Die groene route was vele langer dan dat ik gedacht had en ik had beter eerst wat info opgezocht op het net voor ik vertrok, want amai men botten ik was stik kapot. Drinken op na 50km #-o en ik wist niet waar ik zat en hoever het nog zou zijn tot ik terug op de zwarte route zou komen, niks mee om te eten #-o. Ik was blij toen ik thuis was.

Vandaag 45km over de baan.
ff de baan bandjes weesten testen. Dat bolt toch wel iets beter als mtb banden. :wink:
Post Reply