Vrouwelijke bikers Vla-Bra laat eens iets van u horen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Hagelander
- Mountainbiker
Vrouwelijke bikers Vla-Bra laat eens iets van u horen
Post by Hagelander »
Is MTB'en een exclusieve mannensport of staan die vrouwen allemaal achter het fornuis ipv op dit forum ? Op de MTB zitten ze alleszins niet.
In ieder geval: aan alle vrouwelijke bikers die rondwaren op dit forum, laat iets weten als je in bent voor een Brabantse rit op zaterdag-zondag.
Greetz
In ieder geval: aan alle vrouwelijke bikers die rondwaren op dit forum, laat iets weten als je in bent voor een Brabantse rit op zaterdag-zondag.
Greetz
Last edited by Hagelander on Thu 16 Mar 2006 12:26, edited 2 times in total.
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Dat vind ik er ook van.Serge R schreef:
Zo ga je ook niet van straat geraken.
Mijn gedacht, misschien just in de bosrand...
Bij die poll vind ik trouwens geen enkele zinnige optie, allemaal negatief
Niks macho, niks te zwak.(ietskes minder force ja, maar ook minder gewicht mee te sleuren).
Ik denk dat vrouwen gewoon minder makkelijk tijd vrijmaken voor de sport.
Spijtig wel, niks zo mooi als een sportief madammeke.
- Hagelander
- Mountainbiker
Post by Hagelander »
Zijn jullie misschien allemaal vrouwen dat jullie je aangesproken voelen bij een vraag naar vrouwelijke bikers?
Alles niet teveel door een oversexte bril bekijken! Ben gewoon eens benieuwd waar de vrouwen hier zitten. En als je daar zelf ook niet benieuwd naar zou zijn, dan zou je gewoon niet doorklikken op de vraag!
(en FYI -niet dat je er zaken mee hebt- ik ben 'van straat')
Alles niet teveel door een oversexte bril bekijken! Ben gewoon eens benieuwd waar de vrouwen hier zitten. En als je daar zelf ook niet benieuwd naar zou zijn, dan zou je gewoon niet doorklikken op de vraag!
(en FYI -niet dat je er zaken mee hebt- ik ben 'van straat')
Last edited by Hagelander on Thu 16 Mar 2006 15:12, edited 4 times in total.