Mountainbike.be greets Houffa
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
- Barny
- Mountainbiker
maltje, vergeet niet dat het vijfde wiel minstens zo belangrijk is dan die vier andere hé.maltje wrote:Ik hoop dat ik niet het vijfde wiel aan de wagen ga zijn.
Ik zal eens zien of ik hier nog een moteurke en zijwieltjes heb liggen.
Je zal er maar staan zonder vijfde als één van die vier zijne geest geeft.
btw die zijwieltjes, dat zie ik wel zitten, ik ga er anders toch regelmatig eens bij liggen
VRAAGJE please ???
Beste vrienden mountainbikers,
Ik heb een vraagje, en hoop dat er iemand mij kan helpen. Ik heb wielen gekocht aan forumlid Maltje die dit weekend ook naar houffalize komt. Hij woont in braschaat en ik in Ieper (wvl). Nu zou ik vragen is er iemand van westvlaanderen die dit weekend mee gaat en die voor mij deze wielen zou willen mee nemen. (zo dicht mogelijk bij ieper)
ALVAST SUPER BEDANKT
Greets Easyrider.
Ik heb een vraagje, en hoop dat er iemand mij kan helpen. Ik heb wielen gekocht aan forumlid Maltje die dit weekend ook naar houffalize komt. Hij woont in braschaat en ik in Ieper (wvl). Nu zou ik vragen is er iemand van westvlaanderen die dit weekend mee gaat en die voor mij deze wielen zou willen mee nemen. (zo dicht mogelijk bij ieper)
ALVAST SUPER BEDANKT
Greets Easyrider.
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
ik woon in tielt,indien je niemand dichter vind wil ik die gerust meebrengen easyrider