Mountainbike.be greets Houffa

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

alain wrote:Welke goede bandenkeuze Michelin Scorpion 1.75 of Big Jim 2.25

Big Jim
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Jaaaaa... het ligt er lastig bij zene!!! Een combi van modder en ijslagen... fieuw :P

Ben vandaag dus eens het parcours gaan verkennen en toch wat afgezien :wink: Veel bosbouw in de omgeving in deze tijd van het jaar, zoals je kunt zien op de foto's....

Foto's? Jaja, foto's! Ik heb wat kiekjes genomen onderweg, kwestie van jullie al wat op te warmen tegen het weekend!!

zie:
http://splentersbike.fotopic.net/c891594.html

Enjoy! :wink:
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

PS: noppenbanden!!!!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Splenter wrote:Jaaaaa... het ligt er lastig bij zene!!! Een combi van modder en ijslagen... fieuw :P

Ben vandaag dus eens het parcours gaan verkennen en toch wat afgezien :wink: Veel bosbouw in de omgeving in deze tijd van het jaar, zoals je kunt zien op de foto's....

Foto's? Jaja, foto's! Ik heb wat kiekjes genomen onderweg, kwestie van jullie al wat op te warmen tegen het weekend!!

zie:
http://splentersbike.fotopic.net/c891594.html

Enjoy! :wink:

Amaai da word afzien :oops: #-o en ikke als echte modderhator :-? Is er daar een hogedruk reiniger ter beschikking om de bike weer wa toonbaar te maken op zaterdagavond zodat we zondag 200mtr kunnen rijden met ne propere bike [-o< #-o
Guest

Post by Guest »

GF je kunt altijd uwe bike achter moulin bock in de ourthe afwassen
8)
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Gf biker wrote:

Amaai da word afzien :oops: #-o en ikke als echte modderhator :-? Is er daar een hogedruk reiniger ter beschikking om de bike weer wa toonbaar te maken op zaterdagavond zodat we zondag 200mtr kunnen rijden met ne propere bike [-o< #-o
Geen hogedrukreiniger nee. Maar wel een waterlans en een hoge luchtdruk-luchtspuit :-) Is altijd meer dan voldoende om de fiets proper te krijgen. De modder krijgt de kans niet om op te drogen hoor, hehehe :P
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Als 't er heel vettig ligt pas ik...
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Wij zullen rond 15u aankomen,indien er mensen zijn die de streek al willen verkennen en er dan ook al zijn,kunnen we dat misschien samen doen.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

farmer/cowboy wrote:Als 't er heel vettig ligt pas ik...

Watjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :lol: :lol:
Guest

Post by Guest »

Ik zou zelfs nog meer durven zeggen.

Ik zeg; Sissie, namaaklandbouwer, watto, angsthaas, chicken ( toook tok tok tohook). :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Post Reply