De tijden om goud of zilver te halen zullen ook wat aangepast worden. Vroeger was het 3h15 en 4h (?) denk ik (kmoet het nog eens opzoeken), en er zal dus een kwartiereke bijgeteld worden.Tinky-Winky wrote:Chrono zou dus langer gaan worden...
Wel leuk, maar maakt vergelijken met het jaar ervoor natuurlijk heel moeilijk.
ik ben al blij als ik de tijd van vorig jaar verbeter, maar dat zal er met een langere afstand ni inzitten, of ik zal ne geweldigen dag moeten hebben..
Toch eens proberen een laag nummer vast te krijgen...
11/06/06 : Zesde Hagelandse Chronorit Langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dat kan je gemakkelijk checken, Thierry.Thierry wrote:Een andere reden kan ook zijn dat ik in 2004 en 2005 als controleur op 't parcours zat, ipv als deelnemerTS wrote:Je bent ook weer wat ouder héThierry wrote: Klopt. Ik heb mijn beste tijd in 2003 gereden, toen ik rondreed met nummer 1 ... Echt waar. De voorbije twee jaar heb ik die tijd niet meer kunnen verbeteren ...
Als ge in uw kast met exclusieve t-shirts een ROZE exemplaar vindt van de Hagelandse Chrono en er staat daar op "Crew", DAN waart ge zeker en vast nen controleur !!!
En als ge controleur was dan kunde idd. uwen tijd niet verbeteren.
Trouwens, waarde gij ook niet degene die samen met, eum, met wie was da na ook weer ???, die voor de rit met uwen otto al de borden voor de kruispunten en zo gaan zetten is ? en na de rit de ganse reutemeut gaan opkuisen ???
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Iegienie wrote:De tijden om goud of zilver te halen zullen ook wat aangepast worden. Vroeger was het 3h15 en 4h (?) denk ik (kmoet het nog eens opzoeken), en er zal dus een kwartiereke bijgeteld worden.Tinky-Winky wrote:Chrono zou dus langer gaan worden...
Wel leuk, maar maakt vergelijken met het jaar ervoor natuurlijk heel moeilijk.
ik ben al blij als ik de tijd van vorig jaar verbeter, maar dat zal er met een langere afstand ni inzitten, of ik zal ne geweldigen dag moeten hebben..
Toch eens proberen een laag nummer vast te krijgen...
Op de hagelandse chrono is ABSOLUUT GEEN dagvergunning nodig !!!marge wrote:Kan men aan deze en de andere chrono ritten van de challenge ook als gewone toerrijder deelnemen, of moet men een (wedstrijd)dagvergunning aanvragen ?
Er is totaal geen prijsverschil tussen licentiehouder of niet. WEL tussen voorinschrijven of niet.
Wij hebben het zo opgelost, ik weet niet hoe de anderen het doen.
Ja ja, gaan slapen .... En toch als eerste ingeschreven zijn (na de winnaar van vorig jaar)Biker Zjé wrote:Pffft....
23u13....zou ik nu nog 3 kwartier wachten of toch maar gaan slapen ???
Ik heb vorige nacht na onze teamvoorstelling al niet veel geslapen....Dat laag startnummerke zal maar voor volgend jaar zijn....zzzzzzzzz
Zie hier
Goe bezig
Tja,Thierry wrote:Ja ja, gaan slapen .... En toch als eerste ingeschreven zijn (na de winnaar van vorig jaar)Biker Zjé wrote:Pffft....
23u13....zou ik nu nog 3 kwartier wachten of toch maar gaan slapen ???
Ik heb vorige nacht na onze teamvoorstelling al niet veel geslapen....Dat laag startnummerke zal maar voor volgend jaar zijn....zzzzzzzzz![]()
Zie hier
Goe bezig
Ik had weer een lichte opstoot van het chronolitischvirus.....
Gevaarlijk virus man, héél gevaarlijk virus.....
Ik heb mijn bike direct opgehokt....
- IntoXic
- Mountainbiker
Er is idd geen dagvergunning nodig maar wel een prijsverschil: -1€ voor de TT en -0.5€ voor de chrono voor licentiehouders.Iegienie wrote: Op de hagelandse chrono is ABSOLUUT GEEN dagvergunning nodig !!!
Er is totaal geen prijsverschil tussen licentiehouder of niet. WEL tussen voorinschrijven of niet.