11/06/06 : Zesde Hagelandse Chronorit Langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sintesibrother
- Mountainbiker
11/06/06 : Zesde Hagelandse Chronorit Langdorp
Post by sintesibrother »
Wie gaat er dit jaar aan deze chrono deelnemen!!
Zou graag deelnemen maar heb nog geen vervoer tot daar dus ben het nog niet zeker!!
Zijn er soms die van in de regio ieper naar daar gaan(ikzelf woon ik ieper)!!
greetz
Zou graag deelnemen maar heb nog geen vervoer tot daar dus ben het nog niet zeker!!
Zijn er soms die van in de regio ieper naar daar gaan(ikzelf woon ik ieper)!!
greetz
- giani banani
- Mountainbiker
Klopt. Ik heb mijn beste tijd in 2003 gereden, toen ik rondreed met nummer 1 ... Echt waarIegienie wrote:zeker en vast, een nummer van 1 cijfer weegt nu eenmaal minder dan een nummer van drie cijfers... ajaaaa....giani banani wrote:Heeft een laag startnummer voordelen dan?
- WT6
- Mountainbiker
Chrono zou dus langer gaan worden...
Wel leuk, maar maakt vergelijken met het jaar ervoor natuurlijk heel moeilijk.
ik ben al blij als ik de tijd van vorig jaar verbeter, maar dat zal er met een langere afstand ni inzitten, of ik zal ne geweldigen dag moeten hebben..
Toch eens proberen een laag nummer vast te krijgen...
Wel leuk, maar maakt vergelijken met het jaar ervoor natuurlijk heel moeilijk.
ik ben al blij als ik de tijd van vorig jaar verbeter, maar dat zal er met een langere afstand ni inzitten, of ik zal ne geweldigen dag moeten hebben..
Toch eens proberen een laag nummer vast te krijgen...
- TS biker
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470
Je bent ook weer wat ouder héThierry wrote:Klopt. Ik heb mijn beste tijd in 2003 gereden, toen ik rondreed met nummer 1 ... Echt waarIegienie wrote:zeker en vast, een nummer van 1 cijfer weegt nu eenmaal minder dan een nummer van drie cijfers... ajaaaa....giani banani wrote:Heeft een laag startnummer voordelen dan?. De voorbije twee jaar heb ik die tijd niet meer kunnen verbeteren ...
Een andere reden kan ook zijn dat ik in 2004 en 2005 als controleur op 't parcours zat, ipv als deelnemerTS wrote:Je bent ook weer wat ouder héThierry wrote:Klopt. Ik heb mijn beste tijd in 2003 gereden, toen ik rondreed met nummer 1 ... Echt waarIegienie wrote: zeker en vast, een nummer van 1 cijfer weegt nu eenmaal minder dan een nummer van drie cijfers... ajaaaa..... De voorbije twee jaar heb ik die tijd niet meer kunnen verbeteren ...