BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Wie start bij de "studenten" betaald 4 euro. Wie start voor de "open" 8 euro.
Das zo vastgelegd door de Bond.
De Julien wilde de inschrijvingsprijs zo laag mogelijk houden, maar helaas.
Toch voor die prijs een deelname waard.
Rudy VdE.
Das zo vastgelegd door de Bond.
De Julien wilde de inschrijvingsprijs zo laag mogelijk houden, maar helaas.
Toch voor die prijs een deelname waard.
Rudy VdE.
Last edited by beethoven on Tue 14 Mar 2006 21:17, edited 1 time in total.
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ik denk dat je "in de veronderstelling dat er 100 deelnemers te samen zullen rijden" wel eens serieus in de
problemen zou kunnen raken op een omloop van maar 3.5 km waar er dan nog eens een aantal singletreks inzitten!!
Is er een bikechip voorzien want die mensen van den bond gaan anders tilt slaan om een uitslag op te maken??
Alvast veel succes en misschien kom ik ook af.
problemen zou kunnen raken op een omloop van maar 3.5 km waar er dan nog eens een aantal singletreks inzitten!!
Is er een bikechip voorzien want die mensen van den bond gaan anders tilt slaan om een uitslag op te maken??
Alvast veel succes en misschien kom ik ook af.
- Wacko007
- Mountainbiker
Er zullen zelfs 4 commissarissen komen!!! Dat heb ik vandaag gehoord. De persoon die ik aan de telefoon heb gehad, was héél vriendelijk. Hij was duidelijk enthousiast. Ik heb vertrouwen in die mensen!
De inschrijvingsprijs zal €4 zijn voor vergunninghouders en €8 voor niet-vergunninghouders.
Dat het parcours wel eens verzadigd zou kunnen zijn, kan wel eens waar zijn. Het is mss een kort parcours (3,8km), maar het is geen snel parcours. Ik hoop dat er begrip van iedereen zal zijn. Zowel van de snelleren naar de trageren toe en van de trageren naar de snelleren toe! Respecteer elkander!!!
Greetz,
Julien.
De inschrijvingsprijs zal €4 zijn voor vergunninghouders en €8 voor niet-vergunninghouders.
Dat het parcours wel eens verzadigd zou kunnen zijn, kan wel eens waar zijn. Het is mss een kort parcours (3,8km), maar het is geen snel parcours. Ik hoop dat er begrip van iedereen zal zijn. Zowel van de snelleren naar de trageren toe en van de trageren naar de snelleren toe! Respecteer elkander!!!
Greetz,
Julien.
- Wacko007
- Mountainbiker
Leerlingen in de middelbare school rijden in de "open". Het BK is enkel voor studenten van hogeschool en unief.MTBker Goby wrote:Ik ga hir ook meerijden denk ik maar ik zit in de middelbare school...
wil dat zeggen dat ik bij de OPEN wedstrijd moet deelnemen?
Ik heb toestemming van de directeur dat ik die dag niet naar school moet komen dus...
GRtzzz
Goby
Greetz,
Julien.
- MTBker Goby
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221