Banden Schwalbe
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- BartN
- Mountainbiker
Banden Schwalbe
Na meerdere fietsenhandelaars te hebben gecontacteerd en niemand deze band heeft liggen in stock stel ik deze vraag aan jullie.
Weet er iemand waar ik volgende buitenband kan kopen,
Schwalbe racing ralph 57-559 26*225
Liefst regio Ieper. Daarbuiten mag ook gerust.
Dank BartN
Weet er iemand waar ik volgende buitenband kan kopen,
Schwalbe racing ralph 57-559 26*225
Liefst regio Ieper. Daarbuiten mag ook gerust.
Dank BartN
-
Campinabrother
- Mountainbiker
Post by Campinabrother »
probeer eens internetsite: www.futurumshop.com
Zij doen gratis leveringen in NL en België. Heb er een tweetal weken geleden 2 RR's besteld. 5 dagen later thuis geleverd + 20 EUR goedkoper dan in de winkel.
Zij doen gratis leveringen in NL en België. Heb er een tweetal weken geleden 2 RR's besteld. 5 dagen later thuis geleverd + 20 EUR goedkoper dan in de winkel.
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
- MARTINI
- Mountainbiker
Campinabrother wrote:probeer eens internetsite: www.futurumshop.com
da kan toch nie!!! dan zouden de bandjes in de winkel 54.90 eurokosten in de winkel per stuk!!!
greeeeeetz MARTINI...
Even verder lezenSOM epic ghost wrote:waarom 2.25 ?
ust versie ?
via www.bike-discount.de 49,9 euro voor een setje (2 stuks)
Minimale bestelwaarde: Euro 100,- en Euro 10,-verzendkosten.
-
Campinabrother
- Mountainbiker
Post by Campinabrother »
normale prijs RR = 45 EUR, op de site 35 EUR, x 2 is toch 20 EURO goedkoper? Of tel ik nu zo slecht? XT-cassette is daar ook rond de 45 EUR (bij Van eyck in Tessenderlo ook trouwens). Ik vond dat toch wel handig dat ik daarvoor niet uit mijne zetel moest komen om alles thuis te krijgen. Bij de meeste sites moet je bijkomende transportkosten betalen. (zoals bike2build bv.)martini wrote:Campinabrother wrote:probeer eens internetsite: www.futurumshop.com
da kan toch nie!!! dan zouden de bandjes in de winkel 54.90 eurokosten in de winkel per stuk!!!Je kan ze aan de zelfde prijs kopen in de winkel en je kan ze nog goedkoper krijgen http://www.bike2build.nl/artikel.php?pr ... epid=00101 voor 2 banden!
greeeeeetz MARTINI...
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
okéenrico wrote:Even verder lezenSOM epic ghost wrote:waarom 2.25 ?
ust versie ?
via www.bike-discount.de 49,9 euro voor een setje (2 stuks)![]()
Minimale bestelwaarde: Euro 100,- en Euro 10,-verzendkosten.
ik doe dan meestal een bestelling van rond 100 euro. cassette, ketting.
soms doe ik het samen met een vriend en delen we de transportkosten.
49,9 voor 2 + 10 euro transport is 30 euro per stuk en je hoeft niet naar een winkel te gaan om te bestellen en daarna terug te gaan afhalen en telkens een half uur te wachten.