Mountainbike.be greets Houffa

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

denk ene met veel profiel
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

b-mtber wrote:denk ene met veel profiel
Yep De jimmy's of big Jim, normaal gaan we a.s. Zondag op verkenning en dan weten we meer. :wink:
alain
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Post by alain »

Is het mogelijk tijdens het weekendje dat we onze fietsen kunnen wegen, kwestie van eens te weten wat ons machientje weegt.
Ik denk hierbij aan een soort haak met daarin een ( digitale)weegschaal verwerkt.
Zelf ben ik niet in het bezit van dergelijke apparatuur dus ik zou een oproep willen doen aan iedereen die komt of dat ik zijn weegschaal eventjes zou kunnen gebruiken.

Ik hoop dat het deze week toch niet te veel zal dooien in dardennen want liever snowbike dan mudbike
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

alain wrote: Ik hoop dat het deze week toch niet te veel zal dooien in dardennen want liever snowbike dan mudbike
Helaas, sneeuw is bijna volledig weg en het is hier NAT! Prepare for mud :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Morgen kans op sneeuw in de ardennekes. Maar eind volgende week na de voorspelde vorst regen, dus 't kan er heel prettig (lees: vettig) worden :lol:
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

alain wrote:Is het mogelijk tijdens het weekendje dat we onze fietsen kunnen wegen, kwestie van eens te weten wat ons machientje weegt.
Ik denk hierbij aan een soort haak met daarin een ( digitale)weegschaal verwerkt.
Hier kan GF wellicht voor zorgen, die heeft dit ook al georganiseerd voor de zomerdag 2005 in Hamont-Achel.
alain
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Post by alain »

Dit zou prachtig zijn !!
wheel
Mountainbiker

Post by wheel »

Hé mannen,

iemand nog een stel goeie profielbanden te koop (bij voorkeur 26x 2...) voor volgende week in Houffa.Mag ze ook meebrengen, regelen we daar dan wel!

thanks

wilfried
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Wat praktische informatie betreffende het Houffa weekend.

Wat de kamerindeling betreft, we hebben met alle wensen kunnen rekening houden. Natuurlijk kunnen we niet zien wie wel of niet snurkt ;-) De kamer zijn rookvrij. Diegenen die niet geopteerd hebben voor een lakenpakket, het is verplicht om zelf een hoeslaken en kussensloop mee te brengen. Verder is het aangewezen om een slaapzak te voorzien.

Vrijdagavond zijn de kamers beschikbaar vanaf 20u.

Zaterdag zouden we graag om 10 u stipt vertrekken voor een eerste kennismaking met de streek. Een gids van Moulin Bock zal ons hierbij vergezellen. Mocht er teveel niveauverschil zitten in de groep, rijdt de betere groep in de namiddag opnieuw met de gids. De 'mindere' bikers worden dan vergezeld door de medewerkers van de site.

Zondag zakt Patrick Meerschaert af richting Houffa, hij kent de streek zeer goed en heeft ons aangeboden, voor diegenen die dit wensen uiteraard, om een pittig tochtje te organiseren.

Op vrijdagavond is er sowieso al een eerste briefing waarin gans het weekend wordt toegelicht, ik denk hierbij dan bijv. aan uren dat er kan ontbeten worden.

De deelnemers:
Philippe De Neve (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Dietrich Charmant (Vrij/zat - lunch - 4/6p)
Vincent Van Houtte (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Wilfried Claes (vrij/zat - 4/6p)
Ben De Hauwere (vrij/zat - lunch - lakens - 4/6p)
Johan Verelst (vrij/zat - 4/6p)
Erwin Peeters (zat - 4/6p)
Luc Van Der Straeten (vrij/zat- 4/6p)
Johnny Pottelberge (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Dirk Monbailliu (zat - 2p)
Stijn Monbailliu (zat - 2p)
Jochen Fonck (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Stephan Steegmans (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Gert Vanderkelen (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Bart Verschueren (vrij/zat - lunch -4/6p)
Alain Vandenheede (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Peter Casters (zat - 4/6p)
Bert Van Campfort (zat - 4/6p)
Bart Dhulster (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Luc Verhaeghe (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Jacky Smeulders (vrij/zat - lunch - 2p)
Luc Smeulders (vrij/zat - lunch - 2p)
Geert Peeters (vrij/zat - lunch - lakens - 4/6p)
Kristof Janssen (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Lies Vandenbroeck (zat - 4/6p)
Kevin Lambrechts (zat - 4/6p)
Jan Verbeeck (zat - 4/6p)
Walter Verbeeck (zat - 4/6p)
Rudi Dewit (zat - 4/6p)
Maurice Severins (vrij/zat - lunch - 4/6p)
Gert Van Horebeek (vrij/zat - 4/6p)
Kenneth Droeshoudt (vrij - 4/6p)
Last edited by ka.dee on Sun 12 Mar 2006 09:59, edited 1 time in total.
kleinpeereke
Mountainbiker

Post by kleinpeereke »

beste ka.dee , ik (peeters erwin aka klein peereke) heb alleen maar ingeschreven voor zat en zon ,op je lijst sta ik erop vanaf vrijdag maar dan weet je dat ik pas zat ochtend zal aankomen #-o
Post Reply