uitwisselen routes

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
buzze
Mountainbiker

uitwisselen routes

Post by buzze »

JO,

Sinds een paar weken heb ik een Garmin Legend GPS. In begin wat last met de batterijen maar nu werkt alles prima. Ik doe ieder weekend wel een toertocht en begin langzaam alle TT tracks op te slaan. gezien ik tot nog toe alleen tracks heb opgeslaan en gezien de meeste tracks op het internet buiten West-Vlaanderen liggen ben ik op zoek naar gps bezitters in West- of Oostvlaanderen om tracks uit te wisselen. We kunnen dit perfect doen via email en ik kan eventueel voor webruimte en site zorgen om deze tracks aan te bieden.

grtz
buzze
buzze
Mountainbiker

geen reaktie?

Post by buzze »

Niemand die met gps rijdt in de streek? Heb hier al een aantal tracks staan om uit te wisselen. Via 2dehands.be mijn toestelletje voor 100 euro op de kop kunnen tikken, tis echt machtig als ge rijdt van te zien waar ge naartoe rijdt en waar ge zijt... en der zit een kilometerteller, hoogtemeter en heel de rimram in... Ben ier wa reclame aant maken om meer bikers te overtuigen...

een goeie kilometerteller kost ook al gauw 50 neuro, dus als ge van plan zijt een nieuwe teller te kopen kijk dan misschien uit voor een 2de hands gps toestelleke van garmin op de belgische 2de handssites... en spreek dan met mij af om tracks uit te wisselen :) :)
ronald07
Mountainbiker

Post by ronald07 »

Ik heb al enkele tracks staan van VTT's en blosoroute's, mail me gerust en ik stuur je ze door.

groeten

Leeuw07
Koen31
Mountainbiker

Post by Koen31 »

Leeuw 07,

Zou je me je routes kunnen toesturen aub ?
Mijn email vind je in mijn profiel.

Alvast bedankt,

Koen
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

hier staan ook enkele routes, zowel in ngi als gdb formaat
de laatste ook in jpeg...

www.valcke-vanraes.be
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Ik heb er een hele hoop van de Streek rond Luik en de Ardennen.
Indien interresse, stuur pm :wink:
keybiker1
Mountainbiker

Post by keybiker1 »

op onze tt (12 maart "smokkelaarstocht" te Rekkem) zal je het parcour kunnen instaleren

Voorlopig enkel wel de garmin versies maar er wordt aan gewerkt om andere systemen te kunnen laden
key met belletje
Mountainbiker

Post by key met belletje »

Ik ben in het bezit van een Garmin quest en een street pilot 3 De quest is een iedeaal toestel voor zowel wandelen, fietsen als in de wagen. Nu heb ik onze tocht opgeslagen en zal die op 12 maart ter beschikkingstellen aan alle gps gebruikers. Er zal dus een mogelijkheid zijn op hem te laden de dag zelf aan de inschrijving. Daarbij duikt er een probleempje op ik beschik niet over alle verschillende aansluit kabeltjes. Met deze die naar onze tocht komt breng meschien uw kabeltje mee. Tot op 12 maart 2006 te Rekkem aan de sporthal. Zie www.keybones.be
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

key met belletje wrote:Ik ben in het bezit van een Garmin quest en een street pilot 3 De quest is een iedeaal toestel voor zowel wandelen, fietsen als in de wagen. Nu heb ik onze tocht opgeslagen en zal die op 12 maart ter beschikkingstellen aan alle gps gebruikers. Er zal dus een mogelijkheid zijn op hem te laden de dag zelf aan de inschrijving. Daarbij duikt er een probleempje op ik beschik niet over alle verschillende aansluit kabeltjes. Met deze die naar onze tocht komt breng meschien uw kabeltje mee. Tot op 12 maart 2006 te Rekkem aan de sporthal. Zie www.keybones.be
Kunt ge dan die track niet beter gewoon mailen naar degenen die dat willen?
Lijkt me toch omslachtig zo, net voor de start nog efkes kabelkes aansluiten en uploaden... :wink:
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

hey key met belletje, is de Quest wel goed om te mtben, ik bedoel kan die tegen een duwtje?
Groetjes
Post Reply