04/03/06 Chevetogne 1e manche TJV
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- slow motion
- Mountainbiker
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
En hoe noemt ge nu ??????vdc wrote:Ik was Tom Van der Cruyssen en reed bij de Masters 1, zou je's kunnen zien hoeveelste master ik was en hoeveelste algemeen (met elites erbij??..)![]()
Al supermerci hé..
-
skyrider
- Mountainbiker
Voor die hun uitslag hebben gevraagd kijk PB.
Voor de rest de uitslag staat nu op website staat er bij mij wel heel klein(eigenlijk onleesbaar).
Gwoon kopieeren en plakken in excel.Dan wordt het leesbaar.
Het algemeen klassement staat er ook niet op voor wie zijn uitslag daar op wilt weten. Ik heb die wel.
Voor de rest de uitslag staat nu op website staat er bij mij wel heel klein(eigenlijk onleesbaar).
Gwoon kopieeren en plakken in excel.Dan wordt het leesbaar.
Het algemeen klassement staat er ook niet op voor wie zijn uitslag daar op wilt weten. Ik heb die wel.
- A d r i
- Mountainbiker
Ook gewoon op de site van de organisatie.
http://www.tjv-association.be/
Wat vonden de heren deelnemers trouwens van het parkoers en de organisatie in het algemeen?
ik kan de feedback doorspelen aan Laurent Saublens, lid van de organisatie.
http://www.tjv-association.be/
Wat vonden de heren deelnemers trouwens van het parkoers en de organisatie in het algemeen?
- A d r i
- Mountainbiker
Antwoord van organisatie:
In Wallonie, de nieuwelingen rijden er 75 min en de junioren tussen 90 en 105 minuten. Conform het UCI reglement.
In de volgende wedstrijd, zal de duur van de wedstrijd rond 75 minuten voor iedereen zijn.
We dachten voor Chevetogne rond 13' per ronde en dus hebben we 6 ronden in het programma gezet
In Wallonie, de nieuwelingen rijden er 75 min en de junioren tussen 90 en 105 minuten. Conform het UCI reglement.
In de volgende wedstrijd, zal de duur van de wedstrijd rond 75 minuten voor iedereen zijn.
We dachten voor Chevetogne rond 13' per ronde en dus hebben we 6 ronden in het programma gezet
Alles was goed geregeld en ondanks de weersomstandigheden kregen we een zeer mooi, berijdbaar (zwaar) parkoer! Dat de vooropgestelde rondetijden niet gehaald werden heeft natuurlijk met het weer te maken, maar de eerste zat toch maar 10min boven de 75min. Als eerste wedstrijd een echte aanrader naar de volgende manches toe!Wat vonden de heren deelnemers trouwens van het parkoers en de organisatie in het algemeen?
De volgende wedstrijden zitten al in de planning.
- A d r i
- Mountainbiker
Mededeling Chevetogne TJV
Op zaterdag 4 maart vond in het provinciale domein te Chevetogne de openingswedstrijd plaats van het
Waalse MTB seizoen in het kader van de TJV, Trophée des Jeunes Vététistes.
Ondanks de barre weersomstandigheden en de aanhoudende sneeuwval van de voorafgaande dagen hebben
we erop toegezien een aan de omstandigheden aangepast parcours aan te bieden die toch voldeed aan de
uitdagingen waaraan een challenge moet voldoen, namelijk een kwaliteitsvolle organisatie op een
volwaardig MTB parcours die voldoende aan de verzuchtingen van de bikers voldeed.
Tweeënvijftig jongeren traden in het strijdperk tijdens de ijzige voormiddag. De aanwezigen waren
getuigen van mooie wedstrijden met mooie duels tussen jonge virtuozen in een sfeer van
vriendschappelijkheid en fairplay.
In de namiddag streden negenennegentig tegenstrevers om de beste plaatsen. De omloop die moest
worden overwonnen, was zeker moeilijk en zwaar maar kwam zeker tegemoet aan de uitdagingen
waarnaar de deelnemers op zoek zijn.
De TJV associatie bedankt alle aanwezigen voor hun deelname. Onze grootste voldoening bestond in het
aanhoren van uw felicitaties en uw aanmoedigingen om op de ingeslagen weg voort te zetten.
Toch willen we graag ondertussen uw eventuele bemerkingen aanhoren en zullen daar in de
mate van het mogelijke graag rekening mee houden.
We nodigen u graag uit op onze volgende afspraak op zondag 19 maart te Habay-la-Neuve waar
u een volgende wedstrijd wordt aangeboden die wederom zal beantwoorden aan de kwalitatieve
eisen die we ons graag hebben opgelegd.
Op zaterdag 4 maart vond in het provinciale domein te Chevetogne de openingswedstrijd plaats van het
Waalse MTB seizoen in het kader van de TJV, Trophée des Jeunes Vététistes.
Ondanks de barre weersomstandigheden en de aanhoudende sneeuwval van de voorafgaande dagen hebben
we erop toegezien een aan de omstandigheden aangepast parcours aan te bieden die toch voldeed aan de
uitdagingen waaraan een challenge moet voldoen, namelijk een kwaliteitsvolle organisatie op een
volwaardig MTB parcours die voldoende aan de verzuchtingen van de bikers voldeed.
Tweeënvijftig jongeren traden in het strijdperk tijdens de ijzige voormiddag. De aanwezigen waren
getuigen van mooie wedstrijden met mooie duels tussen jonge virtuozen in een sfeer van
vriendschappelijkheid en fairplay.
In de namiddag streden negenennegentig tegenstrevers om de beste plaatsen. De omloop die moest
worden overwonnen, was zeker moeilijk en zwaar maar kwam zeker tegemoet aan de uitdagingen
waarnaar de deelnemers op zoek zijn.
De TJV associatie bedankt alle aanwezigen voor hun deelname. Onze grootste voldoening bestond in het
aanhoren van uw felicitaties en uw aanmoedigingen om op de ingeslagen weg voort te zetten.
Toch willen we graag ondertussen uw eventuele bemerkingen aanhoren en zullen daar in de
mate van het mogelijke graag rekening mee houden.
We nodigen u graag uit op onze volgende afspraak op zondag 19 maart te Habay-la-Neuve waar
u een volgende wedstrijd wordt aangeboden die wederom zal beantwoorden aan de kwalitatieve
eisen die we ons graag hebben opgelegd.
Merci jongens, zo ist tof rijden!
Als er dan één dingetje zou leiden tot een nog grotere motivatie, dan zou het een aparte reeks zijn per categorie waardoor je dan een beter beeld hebt van je positie in de wetstrijd maar daarvoor zijn er wss te weinig deelnemers per categorie en te weinig tijd op één dag voor de vele categories.. Dus doe zo verder hé!! SUPER MTB!