Volgende week (07/03) in de lidl allerlij fietskledij.
http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages ... 0307.index
koopje(s)
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
onderhemdjes
'k vraag me af of die onderhemdjes de moeite waard zijn. Heeft er hier iemand ervaring mee? Ik heb reeds een paar hemdjes van odlo deze zullen natuurlijk niet vergelijkbaar zijn maar qua prijs is dit toch een enorm verschil.
Voor de gasten zonder trekhaak ...

Ik heb er nog voor 2 € snelbinders en bescherming (buisisolatie) bij gekocht voor extra bescherming van fiets en auto.
Alles blijkt heel goed te blijven hangen en dit 40 € goedkoper dan de goedkoopste van de Colruyt.
Ben.
O ja, bijna vergeten, bij Van Cranenbroek te Opglabeek (B), Reusel (NL), ....
http://www.vancranenbroek.nl

Ik heb er nog voor 2 € snelbinders en bescherming (buisisolatie) bij gekocht voor extra bescherming van fiets en auto.
Alles blijkt heel goed te blijven hangen en dit 40 € goedkoper dan de goedkoopste van de Colruyt.
Ben.
O ja, bijna vergeten, bij Van Cranenbroek te Opglabeek (B), Reusel (NL), ....
http://www.vancranenbroek.nl
Ik heb enkele extra "straps" voorzien, plus ik vertrouw niet enkel op de gespen en leg er nog nen dubbele knoop bij ... verder is het geheel vrij stevig... ik denk dat de achterklep van mijne suzuki eerder gaat vliegen.Ziggy wrote:Toch opletten met het goedkoopste van het goedkoopste: ik heb ooit zo'n rekske van nen auto zien donderen op de autostrade in Frankrijk. 5 seconden later en den boel lag vlak voor mijn neus ! Ik heb niet gewacht om de ravage achter mij te zien ...40 € goedkoper dan de goedkoopste van de Colruyt![]()
![]()
Trouwens is het gebruik voor mij ook eerder beperkt tot de nabijgelegen vaste routes en de TT's in de buurt.
Ben.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Ik ben zo ne keer teruggekeerd van Bretagne en onderweg over een bult gereden op de weg... Ik hoorde het kraken achteraan den otto en inderdaad... De fietsen van mijn vrouw en ikzelf waren fameus gezakt... Ze hingen bijna onder den otto...Ben Wolf Lee wrote:Ik heb enkele extra "straps" voorzien, plus ik vertrouw niet enkel op de gespen en leg er nog nen dubbele knoop bij ... verder is het geheel vrij stevig... ik denk dat de achterklep van mijne suzuki eerder gaat vliegen.Ziggy wrote:Toch opletten met het goedkoopste van het goedkoopste: ik heb ooit zo'n rekske van nen auto zien donderen op de autostrade in Frankrijk. 5 seconden later en den boel lag vlak voor mijn neus ! Ik heb niet gewacht om de ravage achter mij te zien ...40 € goedkoper dan de goedkoopste van de Colruyt![]()
![]()
Trouwens is het gebruik voor mij ook eerder beperkt tot de nabijgelegen vaste routes en de TT's in de buurt.
Ben.
Nogal chance dat het niet op de autostrade was, dus we konden direct stoppen. Sindsdien overgegaan op een degelijk systeem voor op het dak (Mont Blanc Barracuda fietsdrager), bij gebrek aan trekhaak.
Sindsdien nooit geen klagen meer gehad