05/03 Knokke-Heist beach challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
GT
Mountainbiker

Post by GT »

viperke wrote: bij het naar huis rijden ben ik mijn helm daar vergeten op de parking vlakbij de sporthal, vlakbij dat rond puntje. Een rood-blauw model van trek (topmodel denk ik) met 2 maximize stickers erop. Beloning voor de vinder kan wel in orde komen denk ik =D>
Fuck it! :wink: Ik heb iemand met een oranje/rood blauwe helm zien rondzuilen op die parking. Hij vroeg nog of die van mij was. Nadat hij dat aan mij gevraagd had, heeft hij hem terug op de plaats gelegd waar hij hem gevonden had. Een minuutje later (ze was me voor) kwam er een blonde dame (op leeftijd :P ) die helm halen en is er mee naar de sportzaal gelopen. Dus morgen eerste werk: even naar de piekfijne organisatie bellen en eens informeren.
Word ik nu beschouwd als vinder? :wink:
Op hoop van zege!! [-o<

Nog iets anders: Welk forumlid heeft er in Mountainbike.be-tenue gereden, met rode helm en had een tijd van rond de 3 uur?
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

nu ge der toch over begint: ik was dus diene zebra met startn° 127 :roll:

niemand mij gezien? (In de bevoorrading riep één van de bevallige meiden trouwens dat ik een mooi pakske aanhad 8) )
MTBart7
Mountainbiker

Post by MTBart7 »

sleery wrote:nu ge der toch over begint: ik was dus diene zebra met startn° 127 :roll:

niemand mij gezien? (In de bevoorrading riep één van de bevallige meiden trouwens dat ik een mooi pakske aanhad 8) )

Stoeffer :off:
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

xcbiker wrote:
sleery wrote:nu ge der toch over begint: ik was dus diene zebra met startn° 127 :roll:

Stoeffer :off:

8) 8) 8) 8) niks te stoeffen: ik citeer enkel maar é 8) 8) 8) 8)
MTBart7
Mountainbiker

Post by MTBart7 »

:lol: :lol: :lol: Grapje e!
Meer van deze soort in het peleton! =D>
Guest

Post by Guest »

er staan paar foto's online
de rest volgt morgen
http://mountainbike.fotopic.net/c881251.html
GT
Mountainbiker

Post by GT »

xcbiker wrote::lol: :lol: :lol: Grapje e!
Meer van deze soort in het peleton! =D>
Moeha, tegen mij zei zo een bevallige dame dat hetgeen in dat pakske zat ......... :wink:
Nog een grapje! #-o
albregfi
Mountainbiker

chip

Post by albregfi »

Hellow

ik heb van verschillende personene gehoord dat er problemen waren met chip. spijtig
gtbiker2
Mountainbiker

Post by gtbiker2 »

mijn eerste maal in knokke, na 5x depanne en 5x oostduinkerke.
Een vergelijking.
Het zand in knokke loopt voor geen meter, als je dit vergelijkt met de andere strandraces waar je goed kan doorvlammen.
Een neopreen pak was beter geweest, na een km reeds zeiknat en verkleumde handen en voeten voor 54km, volgend jaar dus neopreen handschoenen, overtrekken en spatborden :-D
De modderstrook maakte er een glibberstrook van met beachbanden, semi slicks voor de volgende keer.
Ik vondt dit het zwaarste parcours van allemaal.
Technisch vind ik oostduinkerke (2de ronde dan :-D ) het best.
Voor pure snelheid is depanne top.
Positief is de zeer verzorgde organistatie, de beste hier vind ik.
volgend jaar kom ik terug.
Van Hoey Gert
Mountainbiker

Post by Van Hoey Gert »

Mijn eerte strandrace volbracht en de 54 km uitgereden waarmee ik zeer content ben van mijn prestatie. 't was zwaar en na 45 km zag ik wel sterretjes, maar heb toch volgehouden. Op het strand richting duinbergen was het eerder kruipen dan fietsen, zo zwaar.
Een goeie eerste kennismaken en volgend jaar zal ik er weer zijn en ga ik er voor trainen, zodat ik met de grote hoop mee kan.
Een echte aanrader en perfecte organisatie.
Post Reply