05/03 Knokke-Heist beach challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

zalig goed gestart, niet direct int rood gegaan ma de 2de groep gevolgd (met o.a. vantournhout)
op de modderstrook ffkes tegen de vlakte gegaan en de groep kon ik nie meer volgen, dan continu op zeflde tempo gereden.
Op laatste stuk nog een geholpen die plat stond (spuitbusje gegeven :-D) kwestie van vriendelijk te blijven, zeker tevreden over de beachrace! :)
Dreamer
Mountainbiker

Post by Dreamer »

:cry: Plat gereden bij de eerste golfbrekers :cry: Maar kem er 1 ding uit onthouden.Een degelijke start veel gepasserd en niet in't rood gegaan (ik maak progressie).Ge zult me nog veel tegen komen op de MTB wedstrijden in belgië.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Vooreerst een dikke proficiat aan de organisatie,ik vond alles heel goed georganiseerd.
Het zonnetje was op deze(zon)dag bijna de ganse dag van de partij samen met een strakke wind.
Misschien mocht er nog een spuitslangetje meer gelegen hebben;ik heb hem thuis gereinigd
want had geen zin om te staan aan schuiven en kou te lijden,ben zo al verkouden!
Zeer goed gestart maar al vlug kwam het verdict:niet goed genoeg om mee te gaan met de besten.
Gestart met fast-freds wat nadelig was in het zand maar beter in de modderstroken.
Maar er was weinig voordeel uit te halen daar omdat ik in die modder steeds moest versporen.
Strand lag met plaatsen zeer zwaar bereidbaar,niet veel hard zand dus.
Op het laatst in Duinbergen nog een ferme smak gemaakt door afspringende ketting.
Ergens in de eerste 50 op de 27 km nog geeindigd maar met een goed geschaaft rechterbeen.
poisenviper
Mountainbiker

Post by poisenviper »

ik weet niet de hoeveelste ik ben maar voor mij was deze dag een totale ramp :evil:
Trekt er tussen de palen geen S*kkel zijn remmen bloktoe zodanig dat we allemaal blokstoe staan
GVD was mee met de eerste honderd uit de 2de startbox, goed vertrokken en dan zo plaatsen moeten prijsgeven....
Alsk dien op het moment kon vastnemen was hij zeker gewurgd...
Robin goed gereden in de start heb ik een eindje aan je wiel kunnen hangen tot het voorval....
Mijn podiumplaats mss :^o

Laten we gewoon besluiten dat het weer een toffe zandeige dag was 8)
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

kben beetje te hevig gestart, was als 6de weg, samen met de grote mannen, en direct te diep int rood gegaan. Het zand liep voor geen meter. een klein valletje gedaan boven op de dijk aan de modderstrook, 2de junior op de 27 en 32ste algemeen, ik verslecht elk jaar precies :roll:
robin
Mountainbiker

Post by robin »

''ik weet niet de hoeveelste ik ben maar voor mij was deze dag een totale ramp
Trekt er tussen de palen geen S*kkel zijn remmen bloktoe zodanig dat we allemaal blokstoe staan
GVD was mee met de eerste honderd uit de 2de startbox, goed vertrokken en dan zo plaatsen moeten prijsgeven....
Alsk dien op het moment kon vastnemen was hij zeker gewurgd...
Robin goed gereden in de start heb ik een eindje aan je wiel kunnen hangen tot het voorval....
Mijn podiumplaats mss ''

merci merci,kan je eens beschrijven welke kleren je aanhad?

greets
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Last edited by sleery on Sun 05 Mar 2006 23:02, edited 1 time in total.
c_dric
Mountainbiker

Post by c_dric »

ik ben 63 op de 27km. ik had gehoopt op een plaats in de eerste 50 maar voor een eerste wedstrijd is dat genoeg zeker :roll:

volgende keer beter.
Craxy
Mountainbiker

Post by Craxy »

Ik dacht ook mee te doen maar wegens blessure nog 4 weken niet op fiets :-(

Ik ben wel gaan zien en amai.... Het zag er zwaar uit, heeel zwaar. Van duinbergen naar zwin leek mij makkie :oops:

Maar het terugrijden amai amai.. Wa ne wind. Zag er ondraaglijk uit.

Ik ben tevoet gestapt van duinbergen naar zoete toe.

Wat ik wel nie versta is dat er daar zeker een 100tal zichzelf inschrijven voor de 54 en nog maar voor de eerste maal terug aant rijden waren als ne rondolez en kompanen al den tweede keer aant terugrijden waren.

Wel een beetje serieus onderschat door sommigen zenne. Ofwel vonden die wit met rood mooier op hunne fiets staan :-)
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Craxy wrote: Wat ik wel nie versta is dat er daar zeker een 100tal zichzelf inschrijven voor de 54 en nog maar voor de eerste maal terug aant rijden waren als ne rondolez en kompanen al den tweede keer aant terugrijden waren.
Iedereen is toch vrij om deel te nemen? Als die mensen nu voor zichzelf die wedstrijd willen uitrijden, in de 54 km, dan zij dat toch zo?
Ik versta niet dat ge u daar druk over kunt maken ... petje af en chapeau als ge dan die wedstrijd nog uitrijdt.
Post Reply