Zou deze marathon graag op mijn palmares hebben !
Wie heeft deze rit ook op zijn programma staan, ben namelijk op zoek naar wat gezelschap.
Greetzz,
T.
Swiss Bike Masters 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- ATEGEV
- Mountainbiker
Moest je daarheen trekken en je hebt iemand nodig om de vervoerskosten te delen, ik ben zeker kandidaat. Door omstandigheden is de TAC voor mij niet kunnen doorgaan en ik ben aan het rondkijken om een paar grave ééndfagsmarathons te doen, evntueel gecombineerd met een langer verblijjf daar in de streek.
Last edited by ATEGEV on Wed 26 Apr 2006 15:45, edited 1 time in total.
- Fuerzabert
- Mountainbiker
Post by Fuerzabert »
Ben er vorig jaar heen geweest. Een verslag vind je op www.bertopweb.be
Zeker de moeite!
En je kan er met de trein naar toe. Je moet de internationale trein nemen naar Zurich / Chur. Je kan dan overstappen op de bergtrein naar Davos / St. Moritz. Deze trein heeft als halte Küblis. Dus... het is mogelijk maar vraagt toch wat geduld...
Zeker de moeite!
En je kan er met de trein naar toe. Je moet de internationale trein nemen naar Zurich / Chur. Je kan dan overstappen op de bergtrein naar Davos / St. Moritz. Deze trein heeft als halte Küblis. Dus... het is mogelijk maar vraagt toch wat geduld...