Garda 2006

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
jerommeken
Mountainbiker

Garda 2006

Post by jerommeken »

Voilà, mijne congé ligt vast : de laatste 2 weken van juli zit ik in Garda, aan het gelijknamige meer.
Nog iemand die in die periode naar Lago di Garda trekt ? Vorig jaar heb ik met Mcoen ter plaatse een toerke gedaan, veel plezanter dan alleen.
Leffen
Mountainbiker

Post by Leffen »

Ja, ik en een paar andere, krek dezelfde periode of toch zeker de laatste week van juli, zitten in Limone Sul Garda.
Doe daar de opwachting van die andere, deze doen nl. de TAC en arriveren aan het Garda meer. We blijven dan nog een week. Het kan zijn dat ik er al een week op voorhand zit, wel nog niet zeker kan ook Frankrijk worden de 2e laatste week van juli.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Goed om weten. We kunnen misschien eens afspreken ter plaatse zodra jullie plannen concreet zijn.
Hebben jullie al bepaalde routes vastgelegd die je wil doen ? Ik zou graag eindelijk Monte Tremalzo eens doen.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

jep jep , ik ben daar ook , ale ik kom daar aan van de TAC en blijven dus nog ne weekske langer in Limone .( met de Leffen en nog een paar mannen van den tac)
Routes hebben we nog niet geplant , da moeten we nog eens bekijken , maar da kan goe zijn in die week zelf da we dat bekijken . ginder een kaartje kopen ofzo , denk da ik hier ook nog ergens een kaart liggen heb .

Zien wel .tis nog ver af .
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Ik zit er van begin juli tot de derde week van juli. Wij zitten in Torbole (net langs garda eigenlijk) En wij rijden daar ongeveer om de dag (er moet ook gesurft worden natuurlijk)

wij rijden op ervaring (schoonpa rijdt daar al een jaar of tien) of op stafkaart met routes (wel spannend als je opeens een hele hoop hoogtelijnen kort op mekaar moet kruisen)

Image
actiepicje van vorig jaar, de afdaling van de monte baldo

greetz
bettes
mcoen
Mountainbiker

Re: Garda 2006

Post by mcoen »

jerommeken wrote:Voilà, mijne congé ligt vast : de laatste 2 weken van juli zit ik in Garda, aan het gelijknamige meer.
Nog iemand die in die periode naar Lago di Garda trekt ? Vorig jaar heb ik met Mcoen ter plaatse een toerke gedaan, veel plezanter dan alleen.
Was inderdaad veel plezanter met 2 dan alleen vorig jaar. Gaan alleen dit jaar niet terug naar het Gardameer. Heb nog ne keer een echte strandvakantie moeten boeken, kwestie van thuis de kerk in het midden te houden. Zal dit jaar 2 weken Kaap Verdië worden. Gelukkig kan ik daar windsurfen, want 2 weken op het strand liggen, dat houd ik niet vol
jerommeken
Mountainbiker

Re: Garda 2006

Post by jerommeken »

mcoen wrote:
jerommeken wrote:Voilà, mijne congé ligt vast : de laatste 2 weken van juli zit ik in Garda, aan het gelijknamige meer.
Was inderdaad veel plezanter met 2 dan alleen vorig jaar. Gaan alleen dit jaar niet terug naar het Gardameer. Heb nog ne keer een echte strandvakantie moeten boeken, kwestie van thuis de kerk in het midden te houden. Zal dit jaar 2 weken Kaap Verdië worden. Gelukkig kan ik daar windsurfen, want 2 weken op het strand liggen, dat houd ik niet vol
Kaap Verdië, Niet slecht hé http://www.landenweb.net/_hal3.htm?site ... oVerde.htm
Daar mogen ze mij ook eens mee straffen 8)

Alhoewel dat ik heel blij ben dat we toch weer naar Garda gaan ipv ne Costa of Riviera. Ben eens benieuwd of de Oostkant van 't meer even goed is voor MTB.
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

@ mcoen:

Kaapverdië, gvd, ge doet mij nu wel watertanden.
Zo een week of twee over het water speren, zaaalig gewoon.
Windsurfen en mountainbiken: de ideale combinatie wat mij betreft.

Greetz

Carlos :bounce:
den beer
Mountainbiker

Post by den beer »

wij zitten ook aan het gardameer van 22 juli voor 2 weken
weten jullie of er daar uitgestippelde routes zijn of heb je
een kaart nodig om een mooie tour te doen
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Uitgestippelde routes zijn er daar zo goed als geen. Vorig jaar heb ik er wel eentje gevonden en die een eind gevolgd maar waar die juist vertrekt en eindigt ???
Je bent best dat je een kaart ter plaatse koopt. Als je echter van plan bent om vaker naar het G-meer te gaan ben je beter dat je een gids koopt van Elmar Moser, daar staan voldoende routes in voor meer dan 10 jaar vakantie.
Image Image

Voor prijzen en details zie hier

Overigens, het Garda-meer is tamelijk groot. Waar ga je naartoe : het noorden of het zuiden ?
Post Reply