Net niet de eerste voor Paulissen...

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Net niet de eerste voor Paulissen...

Post by »

Paulissen heeft goed gewerkt deze winter,getuige zijn knappe prestatie die naar meer doet smaken.Verslag en uitslagen andere Belgen,zie link :

http://www.cyclingnews.be/nieuws.php?news_ID=4085
aj kwak
Mountainbiker

Re: Net niet de eerste voor Paulissen...

Post by aj kwak »

P° wrote:Paulissen heeft goed gewerkt deze winter,getuige zijn knappe prestatie die naar meer doet smaken.Verslag en uitslagen andere Belgen,zie link :

http://www.cyclingnews.be/nieuws.php?news_ID=4085
sunshine cup ... wat voor wedstrijd is dat? Ik zie dat iedereen in landentrui aan de start staat?
Wouter
Mountainbiker

Post by Wouter »

Mooi =D>

Na 1001 topics over FM mag Paulissen ook nog eens in de schijnwerpers staan.
Guest

Post by Guest »

Roels i goed bezig
ik denk dat je de volgende weken (maanden) nog meerdere andere renners naar voor zult zien komen
het mountainbike seizoen moet nog eigenlijk deftig beginnen
vergeet niet dat mtb een zomersport is hé
de grootste en betere wedstrijden moeten nog komen
Guest

Post by Guest »

Een goede start van onze Belgen.

Meer info over de race zelf en wat deze inhoud vind je hier.

Roel stuurde me vandaag de mooie foto die op onze homepage staat te pronken. in ieder geval weer een opsteker voor de Belgen.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

maurice wrote:Een goede start van onze Belgen.

Meer info over de race zelf en wat deze inhoud vind je hier.

Roel stuurde me vandaag de mooie foto die op onze homepage staat te pronken. in ieder geval weer een opsteker voor de Belgen.

Superwijze pakjes van die Britten.
mark2mega
Mountainbiker

Post by mark2mega »

Zeg van pakjes gesproken, die kledij van het 2MEGA-SAECO Racing Team is echt de moeite... Worden voorgesteld dus op het MTB-event in de Versuz op 13 maart!

Ik heb de ontwerpen al gezien en het is zonder zever 'een bangelijk tenueke!' =D>
idtmp
Mountainbiker

Roeleke

Post by idtmp »

Roel was nog terug gereden naar "OLI"! Toch moest hij lossen op het laatst... Hopenlijk gaat het vrijdag iets beter en wint hij :-D

Ik ben ook eens benieuwd van Tim Wijnants ! :P
Wouter
Mountainbiker

Post by Wouter »

En nu dan toch de eerste voor Paulissen !

Paulissen wint Afxentia Race

De Belg Roel Paulissen was vandaag de beste in de 3de etappe van de Afxentia Race en pakt daarmee ook de eindzege in deze mountainbikewedstrijd. De 2de manche voor de Sunshine Cup, de Afxentia Race, werd afgesloten met een wedstrijd over 42 km. Paulissen maakte van bij de start deel uit van een groepje met vijf renners: Bart Brentjens, Oliver Beckingsale, Bas Peters, Rudi Van Houts en Genze Hannes. Voor de Belgische mountainbiker ging het niet snel genoeg en ging er alleen vandoor. Paulissen kwam uiteindelijk met een voorsprong van 2'36" op Bas Peters over de streep. Rudi Van Houts werd derde, voor Oliver Beckingsale.
Bij de vrouwen ging de winst naar Sabine Spitz, voor Anna Enoscson en Lene Byberg. Volgende zondag staat de laatste manche in de Sunshine Cup op het programma met de Lythrodontas Race.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Sport.be wrote:Paulissen viert in Cyprus
Bart Peeters 05-03-2006

Roel Paulissen heeft het eindklassement in de Sunshine Cup op zijn naam geschreven. Hij haalde het voor een Nederlander.

De Sunshine Cup is een driedaagse mountainbikewedstrijd in Cyprus. De 29-jarige Limburger uit het team van Bodysol Win for Life - Jong Vlaanderen hield in de eindstand 1'47" over op de Nederlander Rudi van Houts.
Proficiat Roel met de transfer :roll: :roll: :roll: ....
Post Reply