[quote="Pimmeke"]Kdenk wel datem daarmee kan leven. Tis nog nie belachelijk fel overdreven.
't is toch 1 maand dat hij geen startgeld en prijzengeld verdient. en aangezien crossers hun geld in +/- 6 maand moeten verdienen is dat eigenlijk gelijk aan twee maanden geen inkomsten.
Wellens geschorst
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
schorsing is van 1 tot 31 september ....
als hij 1 cross mist zal het veel zijn
( erpe-mere was vant jaar 25 september en dat is elk jaar de eerste confrontatie van betekenis ) dus echt veel betekend deze schorsing niet ( tenzij competitieritme maar het is dan nog heel vroeg in het seizoen )
als hij 1 cross mist zal het veel zijn
Tja, dan zou elke suppporter bij een voetbalmatch ook moeten veroordeeld worden... Da's wa moeilijk hé...manitou. wrote:en welke straf heeft die hooligan gekregen eigenlijk?
als men de renner straft moet men de uitlokker ook straffen
dit is mijn mening ervan
als men dat doet zullen die pipo's langs de draad ook wat kalmer en rustiger zijn
Maar inderdaad, die "uitlokker" had ook wel eens aangesproken mogen worden.
Daar moet ge fier op zijn als "supporter"; "Lalalalalaaa, ik heb Wellens gepakt!"
Da's gewoon ne zielige mens...
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Ik had die liever met een blauw smoel naar huis zien gaan. Denkt ie mss ook eens na voor ie weer met slijk begint te gooien.Pimmeke wrote:Die kerel is waarschijnlijk gewoon met ne schrik naar huis mogen gaan.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Wellens heeft afgelopen seizoen vrijwillig enkele crossen overgeslagen om zo misschien een kans te maken tegen Nys (die wel elke cross rijdt en dan het verwijt krijgt een geldwolf te zijn), dus als hij die kan laten mag dit ook geen probleem zijn.marge wrote:'t is toch 1 maand dat hij geen startgeld en prijzengeld verdient. en aangezien crossers hun geld in +/- 6 maand moeten verdienen is dat eigenlijk gelijk aan twee maanden geen inkomsten.
Al bij al vind ik deze straf niet echt zwaar, als je bekijkt welke wedstrijden Bart Wellens gaat missen, tegen dat de "belangrijke" crossen (voor Fidea het WK dus
- Cubalistic
- Mountainbiker
Post by Cubalistic »
Elke renner krijgt verwijten naar zijn hoofd geslingerd. Ben gaan kijken naar het BK en zowel Nijs, Wellens als andere renners kregen commentaar en verwijten. Het grote probleem is dat er rond elk parcour een 10tal tenten met drank staan. Ik heb er daar gezien die zatter waren in de namiddag dan ik er in mijn heel leven zat in een discotheek gezien heb...en dan staan ze stom dat er zo'n dingen gebeuren.
En geef toe, ga naar elke 4e klasser voetbal kijken en luister eens wat ze naar de scheidsrechter roepen.
Dus mijn standpunt: het verstand moet van beide kanten komen en de organisatie errond draagt ook zijn verantwoordelijkheid.
p.s. Ben een Nys fan
En geef toe, ga naar elke 4e klasser voetbal kijken en luister eens wat ze naar de scheidsrechter roepen.
Dus mijn standpunt: het verstand moet van beide kanten komen en de organisatie errond draagt ook zijn verantwoordelijkheid.
p.s. Ben een Nys fan
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Daar lacht die is mee .
Hij moet wel de gerchtskosten dragen ook
- Cubalistic
- Mountainbiker
Post by Cubalistic »
Dit komt van zijn site:
De disciplinaire commissie van de UCI heeft volgende sancties opgelegd: Bart wordt voor zijn onsportief gedrag gedurende één maand geschorst (september). Daarnaast krijgt Bart een boete van 1000 CHF (Zwitserse Frank) voor het naast zich neerleggen van de UCI-instructies. De procedurekosten die oplopen tot 1800 CHF zullen eveneens door Bart opgehoest moeten worden. Bart, zijn advocaat en ploegmanager van Kasteren bekijken volgende week of zij akkoord gaan met deze uitspraak.
Als ik mij basseer op de laatste wisselkoers is dat om en bij de € 1795 (= 2800CHF). Dat is waarschijnlijk maar één/zoveelste van zijn startgeld op een kermiskoers...

De disciplinaire commissie van de UCI heeft volgende sancties opgelegd: Bart wordt voor zijn onsportief gedrag gedurende één maand geschorst (september). Daarnaast krijgt Bart een boete van 1000 CHF (Zwitserse Frank) voor het naast zich neerleggen van de UCI-instructies. De procedurekosten die oplopen tot 1800 CHF zullen eveneens door Bart opgehoest moeten worden. Bart, zijn advocaat en ploegmanager van Kasteren bekijken volgende week of zij akkoord gaan met deze uitspraak.
Als ik mij basseer op de laatste wisselkoers is dat om en bij de € 1795 (= 2800CHF). Dat is waarschijnlijk maar één/zoveelste van zijn startgeld op een kermiskoers...