http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml
Wellens geschorst
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- authentic biker
- Mountainbiker
Wellens geschorst
Post by authentic biker »
Wellens krijgt 1 maand schosing in september + 650€ boete voor zijn karate-trap. 'K vind da schandalig, dit moest als zelfverdediging aanzien worden! 
Re: Wellens geschorst
Dat is toch wel wat overdreven, vindt ge zelf ook niet? Hij is in de fout gegaan door zo te reageren, hetgeen natuurlijk wel begrijpelijk is.authentic biker wrote:dit moest als zelfverdediging aanzien worden!
Maar hij is zijn boekske te buiten gegaan en is gestraft. Punt.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
Ze zouden beter die pippo van de UCI schorsen die eerst Wellens uit de koers wilt nemen en hem achteraf dan toch op 't podium laat komen. Wat een amateur toestanden.
Alhoewel de actie van Wellens ook niet goed te praten is natuurlijk
, maar als ze u zo al een hele koers aan 't uitschelden zijn zal het natuurlijk niet gemakkelijk zijn om uw kalmte te bewaren.
Hopelijk zal dit niet meer voorvallen en hebben ze met Wellens' schorsing een voorbeeld willen stellen om dergelijke gebeurtenissen in de toekomst te vermijden.
Alhoewel de actie van Wellens ook niet goed te praten is natuurlijk
Hopelijk zal dit niet meer voorvallen en hebben ze met Wellens' schorsing een voorbeeld willen stellen om dergelijke gebeurtenissen in de toekomst te vermijden.
-
Guest
Post by Guest »
ze haden beter wellesn zijn straf omgezet naar bv een alternatieve straf ofzo
ok hij is in de fout gegaan en daarvoor moet hij gestraft worden maar die schorsing is iets of wat te veel
maar dit is maar mijn gedacht ervan
en neen ik ben geen wellens support(cx in het algemeen kan me moeilijk boeien)
ok hij is in de fout gegaan en daarvoor moet hij gestraft worden maar die schorsing is iets of wat te veel
maar dit is maar mijn gedacht ervan
en neen ik ben geen wellens support(cx in het algemeen kan me moeilijk boeien)
- .:bert:.
- Mountainbiker
Die kerel is waarschijnlijk gewoon met ne schrik naar huis mogen gaan.manitou. wrote:en welke straf heeft die hooligan gekregen eigenlijk?
als men de renner straft moet men de uitlokker ook straffen
dit is mijn mening ervan
als men dat doet zullen die pipo's langs de draad ook wat kalmer en rustiger zijn
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
die heeft den dag erna zijn verhaal mogen doen in de gazetten, dat is dus nen TBV geworden (tijdelijk bekende vlaming)Pimmeke wrote:Die kerel is waarschijnlijk gewoon met ne schrik naar huis mogen gaan.manitou. wrote:en welke straf heeft die hooligan gekregen eigenlijk?
als men de renner straft moet men de uitlokker ook straffen
dit is mijn mening ervan
als men dat doet zullen die pipo's langs de draad ook wat kalmer en rustiger zijn